Het is weer eens zover ..... weer een wild projectje opgestart....
Heeft iemand toevallig nog CX500 zuigerveren die toch liggen te roesten? I geef er een SJK biertje voor!
Achtergrond: de lopende projecten (dat was dus o.a. de Deauville) zijn ongeveer klaar en brinkcx dreigt zich te gaan vervelen. Buiten de garage werk zat maar daar ben ik even niet gaan vragen
Dus maar eens in de garage rondgekeken wat er zoal nog te doen lag of stond. Welnu, al een tijdje staat daar een kaal, leeg motorblok. Ooit een nieuw reserve onderdeel zonder ingeslagen nummer, leuk cadeautje van de Pescador. Daar naast een bak met de volledige inhoud en extra's van een motorblok waar iemand een hoekje af gereden had. Alle nodige gebruikte onderdelen dus om weer een compleet blok van te maken. Maar ! Je hebt toch nieuw spul nodig zoals zuigerveren, lagers, pakkingen en nog meer, dat loopt in de honderden Euro's. Da's een hoop geld, in het motor (geld) potje is de bodem goed zichtbaar en ik heb eigenlijk geen motorblok nodig, er staat al een reserve blok . Vandaar !
In 't waarschijnlijke geval dat niemand zuigerveren over heeft zal ik de boel eerst maar eens in elkaar zetten met wat ik heb. Benieuwd of dat goed gaat
Plezier maar weer, Frans
CX500 Z 1978, zo'n rooie, nu weer met originele voorvork en zonder kuip nog wel B wielen
VT500 E 1983 , leuk maar kenteken door RDW op 20 kW, goed voor A2, liefhebbers?
o ja, donateur ca.2007-2024 💰