Probeer de besmetting beperkt te houden. Mijn garage staat vol (en dat is wel een prettige fysieke beperking). En ondanks dat zit ik regelmatig op Facebook/Marktplaats te kijken naar de "onderkant" van de motorfietsenmarkt (lees ben nog steeds op zoek naar projecten).
En ik weet dat er vast wel weer wat "vers oud ijzer" in de garage komt, Daarbij is het de bedoeling dat er weer een 500 Eurochallenge gehouden wordt (lees het goed, er is nog niets zeker).
En ja, daarvoor is dan weer een project benodigd (en ben een soort al van op zoek). Als het zover is zal het tzt gemeld worden (met waarschijnlijk een link waar dan informatie en foto's zijn).
Een kleine toelichting, mijn werk is veel bureauwerk (achter een bureau achter twee schermen informatie in een systeem 'gieten'). Dus prutsen aan een oude motor is geheel iets anders dan de dagelijkse werkzaamheden. Dus daarmee erg ontspannend.
Ben daarom ook heel blij dat mijn CX project verder gaat komen. En daarvan worden straks wel weer updates gegeven in het daarvoor aangemaakte topic.
Wim
besmet met N + 1 (gevolg nu 6)