Goedemorgen Paul,
Ik wil van mijn GL650 af.
Ik heb deze motor gekocht om de 500 Euro challenge op te rijden (2 weken over de Alpen). De motor is nagenoeg origineel. Niet origineel zijn de remleidingen(vervangen door staalommantelde), de achterveerunit (dit jaar vervangen door een YSS), het balhoofdlager (vervangen door conische lagers), de tank (originele had grote deuk en 17 gaatjes) en het zadeldek. Verder heb ik er dit jaar ook nog een verse accu in geplaatst.
Kort gezegd, voordat ik twee weken met de motor op vakantie kon is deze uitgebreid aan de beurt geweest om hem weer goed wegverkeerswaardig te maken.
Motor is compleet met koffers met de tweede buddyzit (en de metalen beugel om de topkoffer naar achteren te brengen als je met 2 man op motor wil zitten). De motor is optisch niet de allermooiste (wel compleet en MRB vrij). Oldtimerverzekering via Univé via ongeveer 40 euro per jaar.
De motor wordt momenteel nog eens in de zoveel tijd gebruikt.
Wat zit er aan te komen, voorvorkkeerring (1 is enigszins lek, goede keerring is al aangeschaft), de achterband is nagenoeg versleten, de buddyseat moet opnieuw bekleed worden.
Verder kan ik je alleen maar doorverwijzen naar
https://www.motor-forum.nl/threads/500-euro-challenge-2024-honda-gl650.468604/ voor het hele verhaal.
Wim
PS De motor rijdt gewoon goed.
Bereikbaar via nul zes, 46, twee zes, twee zes, vier zeven. wimvlis@hotmail punt com
besmet met N + 1 (gevolg nu 6)