Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   

GL650 Silverwing gezocht

Schrijver PaulHofstra
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 26 dec. 2024 00:21 
Ik ben op zoek naar een goede Honda GL 650 Silverwing voor een project. Let wel, de motor moet zo origineel mogelijk zijn en voorzien vd voorkuip. Liefst geen kofferset en topkoffer etc.
Ik ga hem niet verbouwen, ik laat hem alleen spuiten in een custom kleur, purple candy.

Gr Paul

Schrijver borisz
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 26 dec. 2024 02:06 
Hallo Paul.

Ik heb geen volledige motor maar ik ken nog wel iemand die een kuip heeft liggen.
Wie later remt is langer snel!

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 26 dec. 2024 10:33 
Misschien heeft Antoon zijn GL nog niet verkocht?
https://www.hondacx500.nl/phpdata/forum/index.php?action=vthread&forum=2&topic=17328
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2024
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 26 dec. 2024 15:10 
Een zo origineel mogelijke Silverwing heeft altijd een complete kofferset, hoort er bij anders is geen Silverwing... Er is wel een GL650D (modelnaam) zonder kuip/koffers, niet te verwarren met de GL650 D (jaarcode) Silverwing. Lekker duidelijk, inderdaad.

Een GL700 Zoals die van Antoon is zeldzaam, (800 gebouwd) ....... die overspuiten ????? Hoe bedoel je ?

Prettige feestdagen verder, Frans
CX500 Z 1978, zo'n rooie, nu weer met originele voorvork en zonder kuip nog wel B wielen
VT500 E 1983 wit met Pichler kuip, in groot onderhoud
die rode VT500 is alweer verkocht.
o ja, donateur ca.2007-2025 💰

Schrijver Wim van der Vlis
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 27 dec. 2024 09:43 
Goedemorgen Paul,

Ik wil van mijn GL650 af.

Ik heb deze motor gekocht om de 500 Euro challenge op te rijden (2 weken over de Alpen). De motor is nagenoeg origineel. Niet origineel zijn de remleidingen(vervangen door staalommantelde), de achterveerunit (dit jaar vervangen door een YSS), het balhoofdlager (vervangen door conische lagers), de tank (originele had grote deuk en 17 gaatjes) en het zadeldek. Verder heb ik er dit jaar ook nog een verse accu in geplaatst.

Kort gezegd, voordat ik twee weken met de motor op vakantie kon is deze uitgebreid aan de beurt geweest om hem weer goed wegverkeerswaardig te maken.
Motor is compleet met koffers met de tweede buddyzit (en de metalen beugel om de topkoffer naar achteren te brengen als je met 2 man op motor wil zitten). De motor is optisch niet de allermooiste (wel compleet en MRB vrij). Oldtimerverzekering via Univé via ongeveer 40 euro per jaar.

De motor wordt momenteel nog eens in de zoveel tijd gebruikt.

Wat zit er aan te komen, voorvorkkeerring (1 is enigszins lek, goede keerring is al aangeschaft), de achterband is nagenoeg versleten, de buddyseat moet opnieuw bekleed worden.

Verder kan ik je alleen maar doorverwijzen naar https://www.motor-forum.nl/threads/500-euro-challenge-2024-honda-gl650.468604/ voor het hele verhaal.

Wim

PS De motor rijdt gewoon goed.
Bereikbaar via nul zes, 46, twee zes, twee zes, vier zeven. wimvlis@hotmail punt com
besmet met N + 1 (gevolg nu 6)

Schrijver Wim van der Vlis
Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 27 dec. 2024 09:54 
Vergeet nog te melden dat alle sloten van deze motor met 1 sleutel werken (die is dus nog origineel).

Wim
besmet met N + 1 (gevolg nu 6)

Vraag en aanbod hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 GL650 Silverwing gezocht

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 3
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven