Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   

Gezocht: tweedehands spanningsregelaar CX500

Schrijver Stephan1
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: < 2 dagen 
Beste motormuizen,

Ik ben voor mijn CX500 Custom (uitgeroepen tot de CX500 van 2024) op zoek naar een nieuwe spanningsregelaar. Het is wenselijk dat deze met zekerheid functioneert en in originele staat (bekabeling) verkeerd.

Mocht je mij blij kunnen maken met een spanningsregelaar dan hoor ik dat graag. Je kunt mij het beste bereiken via: stephan.vanderlinden@zuyd.nl

Alvast hartelijk bedankt,

Stephan
Uit het uiterste Zuiden van Limburg

Schrijver MAST

Moderator 
#2 | Geplaatst: < 2 dagen 
Hallo Stephan, ik heb, denk ik, wel een spanningsregelaar liggen. Maar volgens mij gaan die dingen niet heel vaak kapot. Wat is er aan de hand dat je opzoek bent naar een andere spanningsregelaar?
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Stephan1
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: < 2 dagen 
Beste moderator,

Wat opmerkzaam van jou en ik hoopte niet met de billen bloot te hoeven. Het is mij gelukt om na 35 jaar in het bezit te zijn van mijn CX en meer dan 100 keer mijn accu eruit en erin te hebben gezet om deze verkeerd aan te sluiten. Dit met vonken en schade tot gevolg. Ik weet niet wat mij bezield heeft.

Zo dat is gezegd! Zoals het er nu uitziet, is de schade beperkt gebleven met een kapotte spanningsregelaar. Dus als ik deze vervang zou de CX het weer moeten doen.

Dus mocht je nog een spanningsregelaar hebben liggen, dan verneem ik dat graag. Is deze origineel en met de bijbehorende aansluitingen? Ik heb nog getracht foto's bij te voegen maar dat lukte mij op de een of andere manier niet. Wellicht handig om separaat e.e.a. af te stemmen. Zie ook mijn e-mailadres in mijn eerdere oproep.

Groetjes,

Stephan

Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: < 2 dagen | Aangepast door: brinkcx 
Stuur anders even een fotootje van de (defecte) regelaar als je het origineel wil houden, met de kabels goed zichtbaar er zijn verschillende uitvoeringen, ook voor een Custom. CDI of TI ontsteking ? Kunnen we ook op de onderdelenbeurs nog even rondkijken voor je als je zelf niet komt.
CX500 Z 1978, zo'n rooie, nu weer met originele voorvork en zonder kuip nog wel B wielen
VT500 E 1983 wit met Pichler kuip, nu klaar om te rijden
o ja, donateur ca.2007-2025 💰

Vraag en aanbod hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 Gezocht: tweedehands spanningsregelaar CX500

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 6
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven