Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   

Te Koop CX 500 Custom -1981

Schrijver 500
Gast 
#1 | Geplaatst: 17 maart 2007 20:03 
Te koop CX 500 Custom - 1981 - 53.000 mls. Goede en mooie motor.

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 17 maart 2007 21:59 
Gaat vel op een advententie site worden
Wordt LID en verkoop je motorfiets
Nou hier een van mij
TRAPAUTO te koop in Schow-room staat
prijs evenredig naar vraag
Is metalic Blauw nieuwe banden
Bouwjaar 1960 O.J. Bij gegevens staat mijn Hondacx500 e-mail adres p\s hoogste bieder heeft de trapauto
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver voorbijganger
Gast 
#3 | Geplaatst: 17 maart 2007 22:14 
Wordt LID en verkoop je motorfiets

Goh OJ je kunt hier ideen op doen, maar zonder gekheid het lijkt er idd wel op.

Schrijver startweer
Gast 
#4 | Geplaatst: 17 maart 2007 22:41 
Er is niks mis met iemand die van zijn C afwil, toch? Hij heeft het al eens eerder geprobeerd. Toen kreeg hij geen reactie.... Misschien heeft hij veel geduld. Maar er zit wel wat in, om op een cx site je cx aan te bieden. Moet je alleen niet teveel vragen, want al die experts weten wat zo'n ding waard is :-)

OJ, ik houd het wel in de gaten, als dit soort berichten echt de overhand nemen, gaan we wel kijken of het anders kan, in overleg met Frans.

Gea (die graag iedereen, en OJ in het bijzonder, te vriend houd)

Schrijver jerrimy
Gast 
#5 | Geplaatst: 18 maart 2007 08:26 
Tja het lijkt me toch dat in rubriek vraag en aanbod dingen gevraagd of aangeboden worden.

Is niks mis mee lijkt me ...

Schrijver Marcel Gosselink

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 18 maart 2007 09:25 
Kan iemand mij uitleggen waarom je bij een rubriek met de naam "Vraag en aanbod" NIET mag vragen en aanbieden.....!

Groet Marcel Gosselink
Wat is CX rijden toch heerlijk...vooral na weer eens een paar uurtjes sleutelen :-))

Schrijver Marcel Gosselink

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 18 maart 2007 09:32 
Sorry, Jerrimy. Zie dat jij exact dezelfde reactie hebt gegeven als ik. In het vervolg zal ik even beter de reacties lezen voor ik in de pen klim!

Marcel Gosselink
Wat is CX rijden toch heerlijk...vooral na weer eens een paar uurtjes sleutelen :-))

Schrijver startweer
Gast 
#8 | Geplaatst: 18 maart 2007 10:03 | Aangepast door: startweer 
Er zijn forum leden die er moeite mee hebben dat mensen blijkbaar alleen om hun motor te verkopen, lid worden van deze club. En als er inderdaad 5 mensen achter elkaar dit doen, dan staan er alleen nog verkoop items op de home-page. Sommige forum leden zijn waarschijnlijk bang dat er dan aan het doel van deze site voorbij gegaan wordt. Zelf ben ik daar niet zo bang voor, omdat er zóveel CX-ers-in-hart-en-nieren actief zijn op dit forum, dat zij altijd de overhand zullen hebben.
Aan de andere kant: stel dat er iemand een hele interessante CX te koop heeft, voor weinig geld. Dan is het leuk om dat hier bekend te maken, zodat mensen van hier hun slag kunnen slaan. (Zo weet ik dat er iemand al hééél lang op zoek is naar een C.)

Gea (moderator van dit mooie forum)

Schrijver 500
Gast 
#9 | Geplaatst: 18 maart 2007 16:41 
Dag beste schrijvers,

Mijn loginnaam is han.drost sinds 5.8.2003 maar sinds ik een ander e.mailadres heb lukt het mij niet in te loggen vandaar dat ik maar een tweede aanmeldig op 20.2.2007 heb gedaan onder de naam 500. Loos alarm van jullie kant maar dat kun je ook niet weten. Heb gevraagd om de oude advertentie te verwijderen omdat ik nu door heb hoe je digitale fotootjes
kunt versturen.

Vraag en aanbod hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 Te Koop CX 500 Custom -1981

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 3
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven