hey
ik heb nog 1 motor in mijn tuin staan waar ik graag vanaf wil, en dan heb ik geen motoren meer in de tuin staan.
Het betreft een Honda CX500C uit 1987 met 6**** op de teller!!
Dit is 1 van de laatste CX-en die honda heeft gebouwd, dat wil zeggen een motorblok met transistor-ontsteking (beter en rijdt soepeler dan de 'oude' CDI-ontstekingen), zijkapjes met 'wing custom' erop, de knipperlichten zitten in de achtrelichtbak ipv op het frame, er is standaard een betere rempomp gemonteerd en dubbele schijven met dubbelzuigerige remklauwen, km-teller is vanaf de 80km/h rood (ivm maximum snelheid japan) en de zekeringenbak op het stuur is anders gevormd en er is meer afgezekerd.
Dit is dus een zeldzaam model, deze zie je bijna nooit. Er is door mij extra geplaatst: Koni achterschokbrekers, stalen remleidingen, sportiever stuurtje, A-model tank ivm 17L inhoud ipv kleine C tankje en zwarte uitlaatdempers (zeer stil, even stil of zelfs stiller dan originele dempers!!!).
Motor is netjes, chroom is in goede staat, band voro is goed, achter heeft genoeg profiel maar een beetje vierkant, remblokken zijn zgan en schijven zijn ook zeer goed.
Olie en filter is 1000km geleden verwisseld.
Er zit een gloednieuwe 14A accu in (krachtiger dus makkelijker starten e.d.) en het originele gereedschapssetje is ook nog aanwezig!!!
het enige minpuntje is dat de zadelovertrek een beetje gescheurd was dus daar zit nu zwart ducktape overheen. Nieuw hoesje en gaan!!!
supermotor, proefritje is geen probleem voor de serieuze koper.
vraagprijs is 500 euro!

ex-cx, huidige cb1300A