Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   

Treug van Villa Löwenherz

Schrijver Michaelr

Bestuur 
#1 | Geplaatst: 24 okt. 2010 19:55 
Allereerst om te zeggen dat het daar ontzettend goed was geregeld, eten zowel avondeten als het ontbijt, drank, slapen, wassen etc....

Tourtochten waren goed geregeld, je kon je toerrit inladen op je Garmin,

Verder wil ik ieder die was geweest bedanken voor de gezelligheid, want ook het huis zelf heerste een huislijke en warme sfeer..(precies zoals het hotel van mijn grootouders...de Hollandse Soestdijk)

Gewoon super.

Ook wil ik mijn complimenten geven aan de beide meiden, Stephanie en Kaithlyn, jullie waren top, ook op de heen- en terugreis.

bedankt en tot snel.

Coen?? maak jij verslag met foto's.

groetjes Mike
Gl500 (RodeWoerd) GL650 (Puk) CX650E (Lammetje) CX500A
CX500E (Orca)

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 24 okt. 2010 22:37 
Het was het meegaan meer dan waard!
Ontzettend gezellig tussen alleen maar motorrijders, je herkent de mentaliteit, want je bent zelf net zo geschift.........
Op de zaal slapen ging prima, degenen die op een kamer sliepen en bij ons binnen kwamen, vielen bijna flauw van .....vul maar in...., maar wij als rasechte motorrijders hadden daar lak aan en pasten ons gewoon aan , aan .......vul hetzelfde nogmaals in......
Voor herhaling vatbaar!!!

Groeten
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver udent

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 24 okt. 2010 22:44 
Het was hartstikke gezellig, en we hebben het tot op een buitje na,op de terugweg droog gehouden. Wel even jammer dan we Joost onderweg kwijt waren op een AutobahnKreuz, maar later kwam hij toch weer goed aan bij ons in Boekel. Ik heb foto's en als Coen een verslag maakt , kunnen deze daarbij,
Gr , Theo.
theo cx ds

Schrijver cosmar

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 25 okt. 2010 08:18 
Voor iedereen die nu spijt heeft dat ze niet meegegaan zijn.

De bierglazen waren verkrijgbaar in halve liters, dat begint snel te vervelen na 5 glazen. Drie shot glaasjes lokale bitter helpen de stemming ook niet ;) .

De wegen in de omgeving zaten vol haarspeldbochten, er lagen bomen op de weg en boven op een bergtop was het bitterkoud door de wind.

De rij voor het eten was zo lang dat je buiten de hal moest wachten tot het je beurt was. Er lag zoveel dat het zonde was om niet alles op te eten.

Duitsers hebben alles im Keller ook ons (Fritz)
met 8 mensen op een kamer. Wie snurkt wel wie niet, 2 jongedames die giegelen, dat haalt het hele ruige stoere biker imago omlaag.

Je begrijpt dus wel dat je weinig gemist hebt .

Cosmar ( nog aan het bijkomen)
een mooie blauwe uit 79, en een vreemde groene uit 97 nu zelfs een gele 650E. Alle stamtafels zijn mij bekend.

Schrijver coenox

Voorzitter 
#5 | Geplaatst: 25 okt. 2010 09:10 | Aangepast door: coenox 
Ja, het was echt vreselijk Ik heb lang moeten zoeken naar iets om over te klagen. Je bent Nederlander of niet... Maar ik heb iets gevonden: je kon niet kiezen hoe lang je eitje gekookt werd. En voor 48 euro (twee keer goed slapen, twee keer heel veel avondeten en twee keer ontbijt) vind ik dat je dat toch wel mag verwachten.

Coen
(Die sinds lange tijd maar weer eens een verslag gaat schrijven)
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Treug van Villa Löwenherz

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 1 [ brinkcx ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven