Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   

Wie rijdt alweer ???

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende »

Schrijver udent

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 20 jan. 2011 17:53 
Deze week al weer verschillende ritjes gemaakt met de CX650E.
Na ong. 3 maanden stilstand( Ja Marcel , ook de mijne stond al weer zo lang stil) tot mijn verbazing zo starten met de Varta accu.
ook de banden spanning en het oliepeil waren oké, dus gelijk rijden.
Zolang de vorst wegblijft , toer ik lekker rond.

Gr Theo.
theo cx ds

Schrijver whaaa
Gast 
#2 | Geplaatst: 20 jan. 2011 18:59 
Het is prima weer om te touren, zeker afgelopen zondag.

Ik ben er zelf slechts twee weekjes tussenuit geweest zo rond oudjaar, maar verder rijd ik nog steeds :P

De CX brengt me braaf iedere dag naar mijn werk, door weer en wind.

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 20 jan. 2011 19:15 
Ja hoor, ook ik rijd nog steeds lekker rond op de ArmyWing! Gisteren moest ik noodgedwongen de GoldWing aanslingeren om op school te komen maar het probleem met Army leek vandaag weer helemaal voorbij!!

Groet Erik. ( Die graag met één zijwieltje rijd. )
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver dikkezeug
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 20 jan. 2011 19:25 
Eeh, nee ik heb nog niet gereden. De handen jeuken wel weer maar eerst alles controleren en banden oppompen voordat ik weer de weg op ga. Ik hoop Zaterdag dit alles geregeld te hebben zodat ik weer tussen de files door kan ipv achter aansluiten.

Wouter
Als het niet gerepareerd is kan je het niet stuk maken.

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 20 jan. 2011 19:46 
Nee, helaas,

Druk geweest met het wisselen van de linker-schakelset, tussen alle bedrijven door. Zware verplichtingen zoals een weekendje weg (mag vaker!) en gewoon werken (veels te vaak). verjaardagen, familie bezoekjes etc.

Maar ik sta al te popelen om het rode geval weer uit de schuur te manoevreren, de kuip te plaatsen en dan, de einder tegemoet. Ook weer terug natuurlijk.....

Harmony,
Hans.
( houd niet van sneeuw en vorst en gladheid onder de motor )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver Johan de Vries
Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 20 jan. 2011 19:55 
Zondag 9 januari jl. is de CX voor het eerst sinds begin december weer uit de schuur geweest, en heb er in de afgelopen week wat ritten op zitten.

Al met al een goede maand stil gestaan, vrij vlot starten, accu een beetje lauw maar dat kwam vast door de kou.

Wil blijven rijden zolang er niet (weer) gepekeld wordt, gewoon omdat de motor voor mij ideaal is. En gewoon leuk!
Honda CX 500 Custom 1984

Schrijver Arcath
Gast 
#7 | Geplaatst: 20 jan. 2011 21:01 
mijn silverwing heeft niet stilgestaan.
starten gaat probleemloos ondanks dat hij buiten staat onder een kleedje.
met de winterbandjes was er zelfs mee door de sneeuw te ploegen..

maar de afgelopen dagen toch wel een stuk aangenamer!

De waterfiets(cx500B) wacht nog even op wat mooier weer.

Groet,
Remco(die net terug is na een ritje over friese dijkweggetjes)

Schrijver cmtheman
Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 20 jan. 2011 21:11 
ik rij nu niet, veel te koud!
heb toen ik begon met motorrijden jaren het hele jaar door gereden, ook door sneeuw e.d.
maar nu ik een auto heb en me meer focus op circuitrijden vind ik het prima te rijden maar pas vanaf april ofzo...
ex-cx, huidige cb1300A

Schrijver jost

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 20 jan. 2011 22:06 
Zolang de sneeuw niet blijft liggen of het ijzelt gaan we de weg op.
(was afgelopen nacht trouwens behoorlijk glad)
gr. Joost
Not all those who wander are lost.......................

Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 20 jan. 2011 22:46 | Aangepast door: brinkcx 
Ook ik ben op9 Januari -eerste droge weekend zonder ijs en zout sinds tijden- lekker de motorfietsen wezen uitlaten. Lekker uitwaaien. Al gauw weer een paar honderd kilometer - voor mij is dat al aardig wat - en d'r is niets afgevallen, alle remmen werkten weer na wat herstel, de CX koppeling klappert niet meer, prima. Hoezo koud ?

Verder nog geen tijd gehad, Zondag naar Almere als de weg een beetje schoon is.

gr. Frans
CX500 Z 1978, zo'n rooie, nu weer met originele voorvork en zonder kuip nog wel B wielen
VT500 E 1983 , leuk maar kenteken door RDW op 20 kW, goed voor A2, liefhebbers?
o ja, donateur ca.2007-2024 💰

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 20 jan. 2011 23:32 | Aangepast door: Honkie Tonkie 
Motorkleren achter in de auto, naar Bennekom om de motor aan te trappen, eindelijk mooi weer maandag 17 januari.
Theo had de motor mooi aan de gang gekregen, maar het aantrappen gaf toch wat problemen, maar als die het deed brulde hij onderuit zijn motorblok en zijn 25 paardekrachten....het was een winner deze Enfield.
(maar Theo kon er toch het beste mee overweg)

Groetjes
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver Willem CX
Gast 
#12 | Geplaatst: 21 jan. 2011 10:48 | Aangepast door: Willem CX 
Mijn eerste kilometers al gereden op nieuwjaarsdag. (klik) In de kop van Noord Holland hebben we amper sneeuw gezien, wel veel pekel, dat was minder. Ik heb een bloedhekel aan twee dingen: regen en rijden in het donker. Half februari is het licht als ik naar het werk ga en stap ik weer op de motor voor woon werk verkeer lekker achter de erker zoals mijn buurman een kuip noemt. Nu alleen maar toerritjes.

Willem

Schrijver beinhart

Agendabeheer 
#13 | Geplaatst: 21 jan. 2011 18:30 
ik heb de winter doorgereden op mijn zijspan,

maar ratje vorige week weer tot leven gebracht nadat ik er de nieuwe voorband onderhad gehangen...
die accu moest ondanks hij binnen opp de druppellader had gestaan toch nog even met de auto en startkabels tot leven worden gebracht.

groetjes werner (zondag op ratje, met z'n 3e hihi)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver Bram De Bie
Gast 
#14 | Geplaatst: 22 jan. 2011 20:07 
Ik rij nu met mijn voorlopig rijbewijs en probeer zoveel mogelijk te rijden als het niet vriest of regent.

Zo ben ik vandaag naar het auto-en motosalon gereden in Brussel (De eerste keer autostrade, toch wel spannend!) en complimentje gekregen dat "zo een oude moto, zo goed start"

Gr. Bram

Schrijver sieds

Forum Lid 
#15 | Geplaatst: 22 jan. 2011 20:50 | Aangepast door: sieds 
Kelere, vanavond de Dragstar overgebracht naar Staphorst en ik zag geen hand voor ogen.
Vizier zwaar beslagen en dit veranderde niet tijdens de rit van 40 km.
Dus heel rustig via de strepen rijden en bij afslag Kamper Erve nog even stil gestaan, vizier droogmaken maar het holp niks.
Nee rijden in de winter is niet mijn ding, koud bovendien dus ik ben een mooi weer rijder en dat wil ik ook zo houden.

4 CXen op de kar overgebracht en dat ging veel beter

Maar wat doen jullie aan het beslaan van het vizier ????????
Ik had dit nog nooit zo erg meegemaakt.

Groeten Sieds
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'
'Leaver dea as slaef'

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende » 
Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Wie rijdt alweer ???

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven