Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   

Ardennenweekend Pinksteren 2011

Schrijver danielstrouven

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 8 feb. 2011 20:54 
Plaats: Rue Rocher de Haut 56, Grand Halleux, Vielsalm.
Wanneer: Pinksteren-weekend, dus zaterdag 11, zondag 12 /06 (juni)/2011

http://maps.google.be/maps?q=Rue+Rocher-de-Hourt,+6698+Vielsalm,+Luxembourg,+R%C3%A9g ion+Wallonne&oe=UTF-8&ie=UTF8&hl=nl&geocode=FWer_wIdKyRaAA&split=0&sll=50.805935,4.43 2983&sspn=1.805165,3.735352&hq=&hnear=Rue+Rocher-de-Hourt,+6698+Vielsalm,+Luxembourg, +R%C3%A9gion+Wallonne&ll=50.313983,5.906761&spn=0.001552,0.005493&t=h&z=18

Zaterdag vanaf 12u iedereen welkom. Je kan dan je tentje zetten en de omgeving verkennen. 's Avonds drank (1 euro), muziek(installatie) en barbeque. Gratis koffie.
Zondag ontbijt. Gratis koffie.
Kleine en grotere toerrit.
Diegene die willen kunnen overnachten tot maandag om dan pas terug naar huis te vertrekken.

Dit alles gaan we dus op poten zetten, verdere info volgt zogauw we in de lente het terrein verkend hebben. De opzet is een eenvoudige bijeenkomst in een mooie omgeving. Maar geen campingfaciliteiten, er is wel een WC maar geen douches bv.
Hou alvast een gaatje in je agenda. Richtprijs is ongeveer 20 euro, we willen helemaal geen winst maar koffie, terrein, BBQ en ontbijt zal toch zoiets kosten.
Dus graag dit evenement in de clubagenda aub.
Vanuit het exotische zuiden.................Leuven/Belgica

Schrijver beinhart

Agendabeheer 
#2 | Geplaatst: 8 feb. 2011 21:40 
mischien een punt voor iedereen die twijfelt om mee te gaan;
ik zit dat weekend in friesland dus zal er niet bijzijn

de 11stedentocht, ook een tocht om eens te hebben gereden

groetjes werner (ben er elk jaar weer bij)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver udent

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 8 feb. 2011 23:28 
Graag zou ik komen, maar helaas, de toerfiets tocht met de buren staat gepand, we fietsen dan de gehele kuststrook, Zeeland en België af naar de Panne.
Volgende keer wil ik er graag bij zijn.

gr theo.
theo cx ds

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 9 feb. 2011 00:34 
Helaas, ik kan niet aanwezig zijn, want er is een trouwerij in de familie.

Groeten van Henk.
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver danielstrouven

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 9 feb. 2011 09:53 
Het staat al in de clubagenda zag ik, da's snel. Maar agenda even verder bekeken, en we gaan 1 april echt niet in een ander cafe samenkomen, bij Boeres zoals altijd. 1-aprilgrapje? En over oneerlijke concurrentie gesproken, het SJK staat er drie keer in...
Komen er ook mensen wel?

Schrijver Jan
Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 9 feb. 2011 21:45 | Aangepast door: Jan 
@Daniel,

Boeres was verdwenen door verkeerd knip- en plakwerk. Is hersteld. Het blijft wel de eerste vrijdag van de maand en dus ook op 1 april?

Groet,
Jan

Schrijver danielstrouven

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 10 feb. 2011 21:50 
Ja we proberen het inderdaad zo te houden, eerste vrijdag van de maand. Hopelijk blijft dit voor de vaste gasten de beste datum, ook de plaats (Boeres) gaan we niet zo snel veranderen.
Nogmaals hartelijk dank om onze data, evenementen en wispelturige veranderingen zomaar direct op te nemen in de agenda, persoonlijk vind ik dit voor deze site een grote meerwaarde!

Schrijver Znoek
Gast 
#8 | Geplaatst: 11 feb. 2011 20:05 
Ik ga mee, en op 1 april kom ik ook, met visjes? lol

Schrijver danielstrouven

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 11 feb. 2011 23:12 
Hoe, ni met werkende CDI's? Of weer ne nieuwe GSX? Binnenkort kunnen we een nieuwe naam verzinnen voor onze bijeenkomsten met al die Suzuki's.

Schrijver Znoek
Gast 
#10 | Geplaatst: 19 maart 2011 16:46 
haha seg pesters, sorry dak weinig reageer ik ben namelijk VERHUIST en woon nu in Brecht

Schrijver danielstrouven

Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 23 maart 2011 08:58 
In Brecht nog wel....ik zal eens kijken in onze statuten, opgesteld tijdens jouw afwezigheid, of je nog wel mag komen.
Welke pesters?

Schrijver Znoek
Gast 
#12 | Geplaatst: 5 april 2011 10:46 
lol

Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Ardennenweekend Pinksteren 2011

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven