Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   

Vrijwilligers Tulpenrit gevraagd

Schrijver lswarte
Gast 
#1 | Geplaatst: 19 april 2011 11:31 
Voor het begeleiden van de Tulpenrit kan ik nog wel wat vrijwilligers gebruiken.

Maandag, 2e Paasdag rijden we de proefversie van de rit. De bedoeling is de route te leren kennen, en zodoende voldoende kennis op te doen dat iedere begeleider de rit zelfstandig kan rijden. Dit in geval de groep opbreekt, of te groot is om als één groep te rijden.

Heb je zin en tijd om mee te helpen dan ben je van harte welkom op maandag 25 april as. om 10:00 in de Posthoorn in Schagen. Vanzelfsprekend doe je 25 april alleen mee als je 7 mei ook meerijdt...

Meer informatie over de Tulpenrit vind je HIER. Je kunt ook direct contact met me opnemen op 06-51819138.

Bij voorbaat dank,

Laurens.

Schrijver Teto

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 20 april 2011 12:11 | Aangepast door: Teto 
Ik zou best willen bugelijden maar kan 2e Paasdag niet meerijden met de proefversie.
We (M.A.C. Alkmaar) hebben dan al een toertocht en aangezien ik daar voorzitter toercommissie ben kan ik daar niet worden gemist.

VOORJAARSMOTORTOERTOCHT

Voor diegene die een leuk ritje willen rijden kunnen zich 2e Paasdag 25 April tussen 10.00 en 13.00 uur melden bij Zaanstad motoren, aan de Koedijkerstraat te Alkmaar.
Van daaruit is een CX-waardige route uitgezet van 120km over leuke dijkjes en langs de bollenvelden.
Triumph Tiger 1050 ABS

Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Vrijwilligers Tulpenrit gevraagd

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven