Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   

stamcafé zuid.

Schrijver jos blezer
Gast 
#1 | Geplaatst: 3 mei 2011 15:10 
Hallo allemaal.
Even voor iedereen, die naar stamcafé zuid komt. as. vrijdag 6 mei is het weer zover.
Ik heb begrepen dat veel volk gaat komen. (zelfs Cosmar, probeert het weer te vinden. Dus Cosmar naast de kerk, weetje.) Ik zelf zal dan verslag doen van de verkennings tocht naar Vielsalm samen met Alain. En hoop dat ook znoekie er zal zijn (Erik, we hebben je nodig ! )

Dus tot vrijdag, bij Boeres.

groetjes Jos.

Schrijver Teto

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 3 mei 2011 15:17 
Sorry, is me net even te ver.
Triumph Tiger 1050 ABS

Schrijver jowan

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 3 mei 2011 15:37 
Als het een beetje meezit ga ik ook proberen af te komen.
Alleen niet met de CX die is geplooid.

Jowan.
CX500 Custom '81, BMW K100LT '91

Schrijver Koen Verrecht
Gast 
#4 | Geplaatst: 3 mei 2011 18:54 
Ik ga ook proberen te komen. Normaal gezien volg ik cursus op vrijdagavond, maar voor een keertje zal ik me wel mogen verontschuldigen daar. Eerste keer, ik ben benieuwd! De onderdelenbeurs in Veghel was in ieder geval goed meegevallen. Vriendelijke mensen, en vooral ook perfect gevonden wat ik zocht

Schrijver cosmar

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 3 mei 2011 20:24 
Ik kom ook .

@ Jos wat jij mij gevraagt hebt op de beurs moet lukken, begin Juni ben ik naar Engeland en dan breng ik het langs net op tijd voor jullie Ardenne weekend.

Cosmar
een mooie blauwe uit 79, en een vreemde groene uit 97 nu zelfs een gele 650E. Alle stamtafels zijn mij bekend.

Schrijver lainke
Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 3 mei 2011 22:10 
hey gasten,
ik zal der niet zijn
alain

Schrijver danielstrouven

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 3 mei 2011 23:08 
Dus Jos, Jowan, Koen, Cosmar en ik.
Wie nog?
Jowan, ne geplooide cx, is da wa da ik peins wa da is? Oeieoei...
Vanuit het exotische zuiden.................Leuven/Belgica

Schrijver jos blezer
Gast 
#8 | Geplaatst: 4 mei 2011 08:48 
Allee Jowan, dat klinkt pijnlijk.
Zelf hoop ik toch alles goed?

cx-en gaan niet dood, ze hebben alleen méér zorg nodig.

@ Daniël, kun je eventueel de" short list" mailen. We hebben Erik wel even nodig, dus ik hoop dat ie kan komen.

gr Jos.

Schrijver jowan

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 4 mei 2011 09:41 | Aangepast door: jowan 
Ja Daniel, een vrachtwagen die voor mij reed, stopte en begon achteruit te rijden.
Ik was ook gestopt en had nog juist de tijd om er af te springen..
Nu ben ik op zoek naar een andere voorvork, T-stuk en kroonplaat en een versnellingspook. Een voorspatbord heb ik nog liggen maar dat is van een gewone cx, ik weet niet als dat gaat passen.
Ik heb nu een BMW k100 gekocht om me te depanneren. Dan kan ik opt gemakske de cx weer herstellen.
Ik ben in mijn recht, nu nog afwachten wat ik nog kan krijgen van de verzekering. de waarde van de moto voor het ongeval is op 1000euro geschat door de expert. Nu nog afwachten wat de waarde van het wrak is. Fotooke hier
CX500 Custom '81, BMW K100LT '91

Schrijver danielstrouven

Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 4 mei 2011 11:56 | Aangepast door: danielstrouven 
Da's minder Jowan, nu moet ge der nog effe aan werken, weeral. Maar het is nog het minst erge voor uzelf, en geschat op 1000 valt al mee, hopelijk is het wrak niet te veel zodat ge het tenminste verniet kunt maken(zal wel lukken).
Jos, was is da, moet gij een lijst van mijn korte broek hebben? Weet ni direct wa da ge bedoelt, toch ni weer de adressenlijst van de cx-ers, eet ge die soms?
Zal in ieder geval netbook meebrengen.
Spijtig Alain, want ik ben wel benieuwd naar uw GL-avonturen. En dan kon ik lang bij Boeres blijven.
Erik, ja he, komen eh joeng. Anders moogt ge ni en komt ge toch, nu moete en wilde ni....
Vanuit het exotische zuiden.................Leuven/Belgica

Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 stamcafé zuid.

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven