Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   

Wie gaat er naar de Landelijke Zijspandag Soesterberg zondag??

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 13 mei 2011 22:23 
Ik!! Maar helaas nog op 2 wielen want de ArmyWing ligt nog troosteloos uit elkaar

Wie gaat er nog meer??

Groet Erik. ( Die maar een fototje mee moet nemen ofzo )
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver Arcath
Gast 
#2 | Geplaatst: 13 mei 2011 23:11 
zondag naar twents motor event 2011. heb ook geen driewieler

Schrijver beinhart

Agendabeheer 
#3 | Geplaatst: 14 mei 2011 00:54 
ik was het van plan, maar heb de weersverwachtingen gezien; onweer en veel regen...

groetjes werner (als het zondag mooi is ga ik mischien toch
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 14 mei 2011 01:30 
Ik ga op 2 en Theo op 3 wielen, of telt een aanhangertje ook voor 1 wiel? (Als het weer redelijk is)

Henk.
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 14 mei 2011 08:21 
Heey Henk,

Als wij nou allebei de aanhanger aankoppellen, gewoon voor de gein!!

Groet Erik. ( Ook gek op aanhangertjes )
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver beinhart

Agendabeheer 
#6 | Geplaatst: 14 mei 2011 10:14 
he erik,

zover ik lees is het een toerrit;

De Motorzijspanclub houdt een toerrit waarin ook een bezoek aan het Militaire Luchtvaart Museum is opgenomen.

lees maar;
http://www.militaireluchtvaartmuseum.nl/event.aspx?id=35

groetjes werner (zou voor mij al een toerrit heen en terug zijn)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 14 mei 2011 18:39 
Heey Werner,

Ik denk dat je best langs kan komen want het is echt wel een evenement en geen tourtocht. Dit is de tekst van de landelijke motor zijspan dag. Lees maar:

Kinderen en motoren, dit is niet altijd een voor de hand liggend samenspel.

Maar dit kan wel! Motorrijdende vaders en moeders willen graag op hun kroost het motorplezier overbrengen. Menig jonge spruit is door de trotse nieuwe ouders bij de burgerlijke stand ingeschreven met motormerk of type naam. Of de geadoreerde coureur wordt vernoemd. Er lopen om die reden heel wat Mike's (Hailwood), Jarno's en Jürgens in de wereld.

Heel vaak volgt er een motorloze periode bij het jonge gezin. Alleen of met zijn tweeën weg lukt niet echt meer. Dat kan anders......
Afscheid nemen van je motorvrienden hoeft niet! Wel eens gedacht aan een zijspan? Als je er al eens aan dacht, dan deed je meewarig je wenkbrauwen fronsen ; doe effe normaal zeg.
Dat is niet vreemd, erg herkenbaar zelfs. Onbekend maakt onbemind, geldt ook hier.

Vroeger, in de grijze oudheid, werden complete gezinnen vervoerd bij gebrek aan een auto.
Precies, toen waren motoren ook nog motorfietsen voor vervoer en transport. Niet de prachtige motor welke je nu zoveel plezier geeft. Die zelfde ontwikkeling heeft het zijspan ondergaan. Veelal is het 'anno nu zijspan' een gestroomlijnd design eenheid, soms zelfs een futuristische schoonheid. De dynamiek van het motorrijden krijgt zelf een extra boost! Het wordt geen auto, ook geen cabriolet o.i.d. Hoe logisch het 'eraan knopen' van een derde wiel ook lijkt, het rijplezier is met niets te vergelijken! Het rijden is compleet anders; uitdagend zelfs.

Het kennismaken met de zijspanwereld is mogelijk!!!!!

De Nederlandse zijspanbouwers maken top-producten welke vermaard zijn in het binnen- en buitenland, zelfs gretig afzet vinden in andere continenten.

Het eerste NATIONAAL ZIJSPAN EVENEMENT is op ZONDAG 15 MEI 2011 op het terrein van het MILITAIRE LUCHTVAARTMUSEUM SOESTERBERG.

Centraal in het land en volkomen GRATIS toegankelijk! En er is meer te zien dan uitsluitend zijspannen! Een prachtig dagje uit voor het motorminnende gezin!
Kijk ook op www.militaireluchtvaartmuseum.nl ,een pracht locatie!

Honderden zijspanliefhebbers worden met hun combinaties verwacht! Vol trots zullen zij hun bezit tonen en er enthousiast over vertellen! Het zijn de daadwerkelijke ambassadeurs van het zijspan- gezin- motorbeleving. Alle zijspanfabrikanten en dealers uit het land zijn aanwezig met hun nieuwste creaties.

Vanuit de sport zullen diverse disciplines, cross, grasbaan en wegrace zijspanmotoren aanwezig zijn met hun machines en coureurs!

De zijspanclubs als 'Het Derde Wiel' en de Nederlandse Vereniging van Zijspanrijders 'NVZ' alsmede de 'Klassieke Zijspan Club' zijn er om hun zijspan clubbeleving te promoten.

De verwachting is dat vele honderden zijspancombinaties verspreidt over de middag aanwezig zullen zijn.
Diverse motorclubs nemen als toerstop een bezoek aan dit evenement op in hun dagprogramma. Alle voortekenen wijzen op een prachtige, gezellige, informatieve en interessante, maar vooral, een leuke dag!!!

Tot ziens op deze zijspannende dag.

Clemens Löwensteijn en Mark Biere

En jullie kinderen mogen ook best mee hoor!!

Groet Erik.

Schrijver beinhart

Agendabeheer 
#8 | Geplaatst: 15 mei 2011 09:03 | Aangepast door: beinhart 
hey erik,

mischien dat ik toch kom, op rataplan hadden de deze link;
URL

en dan deze;
URL

en het weer valt ook wel mee...

groetjes werner (mijn zijspan valt wel een beetje op)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver beinhart

Agendabeheer 
#9 | Geplaatst: 15 mei 2011 19:57 | Aangepast door: beinhart 
hallo allemaal,

was een leuke dag met verschillende cx spannen gezien;

en alle andere foto's die ik gemaakt heb;URL

groetjes werner (word vervolgd in de moto73!!!)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver beinhart

Agendabeheer 
#10 | Geplaatst: 18 mei 2011 13:06 
en nog een filmpje gevonden;
URL

groetjes werner (wacht met spanning af op de foto's van de andere?)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver beinhart

Agendabeheer 
#11 | Geplaatst: 22 mei 2011 08:53 
ik dacht dat er meerdere foto's hadden gemaakt?

groetjes werner (wacht nog steeds...)
mail; beinhart@home.nl

Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Wie gaat er naar de Landelijke Zijspandag Soesterberg zondag??

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven