Ik ben weer terug uit Vielsalm, Alain, hartelijk dank voor dit geweldige weekend.
Perfect verzorgd, we hoefden zelfs ons tentje niet op te zetten, want we konden slapen op de zolder van een in aanbouw zijnde garage (?). Gisterennacht is er een heel bos omgezaagd door Jos, waarbij hij zelfs niet alle bomen heeft opgeruimd, want er lag er nog één onder zijn matras gisterenavond. We hebben geweldig gebbqed en er was zelfs nog over voor de laatste 4 gisterenavond. Gisteren een tocht gemaakt van dik 200km. op de computer gemaakt door Heinz, op een paar U bochtjes na en onvoorziene opbrekingen, waarbij ik mijn motor door Jan, bekend van het off-road rijden, naar de veilige overkant heb laten brengen. Zelf zonk mij de moed in de schoenen bij het zien van zoveel haken en ogen, maar Jan zag daar wel een gat in!!!(Ik ook). Ook blijkt Jos een zeldzame Silverwing te hebben, die met de letter Z begint. Naderhand bleek, dat hij uit de voorraad nummerborden maar een willekeurige plaat er op geschroefd had en net voor vertrek de bijbehorende papieren mee had kunnen nemen. Bijna een aanvaring met een police-officer gehad, want onze motoren stonden op een plek, die daar niet voor bedoeld was. (Wij hadden in de grootst mogelijke overtuiging het bord verboden te parkeren (in het Frans) genegeerd, want er stond ook een heel regiment Hollandse BMW oldtimers) Mazzel voor Jos, dat zijn papieren niet gevorderd werden.
We waren uiteindelijk met 9 man, waarbij gezegd moet worden, dat de organisatie puik was en er best wat meer mensen van boven de Bedlgische grens hadden mogen zijn, hetgeen weer inhield, dat we dan ons tentje hadden moeten uitrollen....
Zo zie je maar weer elk nadeel hep z'n voordeel......
Nogmaals heel veel dank!!!
Groeten van Henk.
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024