Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   

Touwtrekken in Vechta

Schrijver coenox

Voorzitter 
#1 | Geplaatst: 20 juni 2011 09:14 
Onderstaande mail kreeg ik van Michael Herrmann, één van de Vechta organisatoren.

Doen we mee met het touwtrekken? Durven de strijd aan met de Duitsers of zijn er te veel voetbal trauma's ?

Originele mail:

Een beetje nieuwe functie .....
Wat nieuw is is dat we het bezit van een Tug of War concurrentie.

Zaterdag, na de parade en de groep foto's ......

De regels: In plaats van de gebruikelijke acht leden per team, nemen we slechts 5 en we gaan in de open klasse - dat is, is het gewicht niet uit. We verwachten dat internationale teams, Stammtisch teams, forums, teams en teams spontaan gevormd. Als een prijs - een fles voor elke deelnemer, en mest kampioen het winnende team een medaille. Het tweede Het winnende team krijgt (net) een fles.

Dus ga je gang dan, ooit zeggen van wie u oproepen hebt! Teams kunnen spontaan worden geregistreerd in de registratie tent - logisch, toch?

Door Michael Herrmann
Slurrypompen CX / GL Friends Weser / Ems / Elbe eV

(Neem me niet kwalijk, is waarschijnlijk een slecht Nederlands. Google Translator)

_________________________________________________________________________________

Rundschreiben an alle Clubs, Stammtische, IGs, etc...:

Eine kleine Neuerung.....
Neu ist, dass wir ein *Tauziehen-Wettkampf * veranstalten wollen.

Samstag, nach dem Korso und dem Gruppenfoto ......

Die Regeln: Statt der üblichen 8 Mitglieder pro Mannschaft nehmen wir nur 5 und wir ziehen in der offenen Klasse – soll heißen Gewicht ist egal. Wir erwarten internationale Mannschaften, Stammtischmannschaften, Forenmannschaften und spontan gebildete Mannschaften. Als Preis – eine Flache Güllemeister und für jeden Teilnehmer der Siegermannschaft eine Medaille. Die 2. Siegermannschaft kriegt (nur) eine Flasche.

Also los denn, sprecht schon mal ab, wen Ihr aufzubieten habt! Mannschaften können spontan im /Anmeldezelt //angemeldet /werden - logisch, ne?
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Engeltje

Moderator 
#2 | Geplaatst: 20 juni 2011 09:42 
Goh... Leuk, weinig vrouwen van onze kant om een team te kunnen vormen...

Zouden ze jaloers zijn op onze oa Kleppendekselrace, Langzaamrijden, dat zij ook maar wat verzonnen hebben?
Wel leuk initiatief!!

Lieke
(die best mee wil doen, maar het touw niet in haar eentje gaat trekken)
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een witte Silverwing. Maar nu vooral rijd op een paarse GL1500span Harry.

Schrijver cosmar

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 20 juni 2011 10:25 
Lieke zorg voor een pruik en jurk en ik wil best wel samen met jou in een team. Nu nog meer "dames" ;).

Cosmar
een mooie blauwe uit 79, en een vreemde groene uit 97 nu zelfs een gele 650E. Alle stamtafels zijn mij bekend.

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 20 juni 2011 11:13 
Het stamtafelteam "Veluwe" is vast wel samen te stellen, we zijn er bijna allemaal !

Gr. Henk.
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver beinhart

Agendabeheer 
#5 | Geplaatst: 20 juni 2011 11:21 
ha cosmar,

ik heb nogwel een jurk liggen, die zou "iemand" aantrekken als we gingen trouwen, maar die hangt hier nu maar te hangen...

groetjes werner (weet nog niet of ik naar vechta kan komen, maar die jurk kom je dan van de week maar ff halen?)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 20 juni 2011 14:14 
We kunnen samenstellen;
- een stamtafel team (Veluwe)
- een nederland team ( duidelijk )
- een forum team ( ook niet moeilijk )
- een Lieke's team ( Lieke, Coen, Michael, Stephanie en Kaithlyn )
- misschien zelfs wel een "kloink "team ( even nadenken.... )
- een 55+ team ( lukt ook wel )

Harmony,
Hans.
( hoopt dat het tijdens het touw trekken niet regent ))
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver Michaelr

Bestuur 
#7 | Geplaatst: 20 juni 2011 18:01 
wat een touwtrekkerij is het toch...
Gl500 (RodeWoerd) GL650 (Puk) CX650E (Lammetje) CX500A
CX500E (Orca)

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 20 juni 2011 19:38 
Bij Hans z'n laatste team mag ik nog niet mee doen

Groet Erik. ( Die al wel vrij heeft vrijdag!! )
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver coenox

Voorzitter 
#9 | Geplaatst: 20 juni 2011 23:01 
Ik zal bij de Duitsers navragen of ze een oude wijve...ehh.. jonge vrouwen klasse hebben. Cosmar met een pruik valt dan niet op. We zeggen gewoon dat de vrouwen in bepaalde delen van Nederland niet zo knap zijn
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver sieds

Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 20 juni 2011 23:34 
En een bestuurs team:

die moeten dagelijks de Dutch CX club al trekken en zijn daardoor al in het voordeel vanwege de ervaring.

Die Cosmar krijgt het nog druk met al die verschillende pruiken op.
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'
'Leaver dea as slaef'

Schrijver Engeltje

Moderator 
#11 | Geplaatst: 22 juni 2011 20:06 
Hellup!!! Ik zoek Vrouwen/'Vrouwen' voor mijn team....

Cosmar heeft zich al aangemeld als mede-Jeff om in het vrouwe-team toe te voegen... Coen doet alleen mee als Geoffrey wanneer anderen ook zich toevoegen.... Mike???? (o.a)

Lieke
(die wel voor toepasselijke kleding dan probeert te zorgen... Wel ff aanmelden bij 'moi')
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een witte Silverwing. Maar nu vooral rijd op een paarse GL1500span Harry.

Schrijver beinhart

Agendabeheer 
#12 | Geplaatst: 23 juni 2011 16:22 
cosmar,

de jurk is ingepakt!!!!
wil wel foto's, want ik ben er zaterdag middag niet bij.

groetjes werner (zaterdags op DHR)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Touwtrekken in Vechta

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven