Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   

Slaapzaalaccomodatie tijdens SJK

Schrijver lswarte
Gast 
#1 | Geplaatst: 21 juni 2011 14:19 
Slaapzaalaccomodatie tijdens SJK.

Sinds de slaapzaalaccomodatie tijdens SJK niet meer beschikbaar hoor ik regelmatig een wens om de terugkeer van die accomodatie.

Daarom heb ik contact opgenomen met boer Jan van 'het Kamper Erve', de SJK camping met de vraag of de slaapzaalaccomodatie nog beschikbaar is tijdens het SJK week-end en hoeveel dat kost.

Zijn antwoord was het volgende:

1. Een slaapzaalaccomodatie voor 20 personen is beschikbaar tijdens het SJK week-end.
2. De prijs is € 400,- voor het gehele week-end.
3. Ik kan de accommodatie de komende twee weken vrij houden voor jullie.

Kortom, als er mensen zijn die gebruik willen maken van de slaapzaalaccomodatie kunnen zij zich aanmelden bij mij. Aan dit initiatief zijn wel een aantal spelregels verbonden:

1. Geef je naam op.
2. Geef het maximale bedrag op dat je bereid bent te betalen voor de overnachtingen.
3. Maak dat bedrag over op mijn bankrekening.
4. Als de bijdragen op 5 juli as. de € 400,- overschrijden zal ik de accommodatie reserveren.
5. Het teveel betaalde krijg je van me terug.
6. Als de bijdragen op 5 juli as. de € 400,- NIET overschrijden zeg ik de accomodatie af en krijg je je geld terug.
7. Als je contact met mij opneemt geef ik je mijn gegevens door.

Ik ben te bereiken op 06-51819138.

Met vriendelijke groet,

Laurens Swarte
Den Helder

Schrijver coenox

Voorzitter 
#2 | Geplaatst: 21 juni 2011 16:18 
Even voor de goede orde: het organiseren van de slaapaccomodatie valt buiten de verantwoordelijkheid van het bestuur en gebeurt dus op eigen verantwoordelijkheid. Overige kosten voor het weekend (inschrijving, eten, etc.) vallen daar wel onder.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver sieds

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 21 juni 2011 16:32 | Aangepast door: sieds 
Goed initiatief Laurens.

Een pension in de Eifel kost maar 20 a 25 Euro x 2 nachten = 50 dus met 8 man zou het al betaald zijn.

Jammer dat het bestuur dit al veel eerder voorgestelde idee niet overneemt, het zou op dezelfde voorwaarden kunnen.

Ben overigens benieuwd wat 10 juni j.l. in de bestuursvergadering besproken is, heb nog geen verslagje gezien.
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'
'Leaver dea as slaef'

Schrijver coenox

Voorzitter 
#4 | Geplaatst: 21 juni 2011 16:52 | Aangepast door: coenox 
Wij schoten er iedere keer fors financieel bij in. En we hadden de verantwoordelijkheid over het schoonhouden van de ruimte. Prima als dit op eigen initiatief geregeld kan worden. En als er genoeg belangstelling is, kunnen we best overwegen om dit weer op te nemen.

Jammer Sieds dat je een positief bericht weer ziet als een gelegenheid om het bestuur af te kraken. Ik zou dit draadje (net als de rest van de site) graag gezellig en opbouwend willen houden.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Floris
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 21 juni 2011 19:10 
Inderdaad heel erg jammer dat gezeik iedere keer uit dezelfde hoek. Het heeft niets te maken met vrije meningsuiting o.i.d. maar met het consequent en continu inhakken op het bestuur. In gewone taal: ie-de-re keer en steeds-maar-weer opnieuw inhakken op het bestuur.
Als je een echte vent wilt zijn dan ga je zelf in het bestuur zitten. Dan voel je ook 'ns hoe het is om met je voeten in de modder te staan.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver sieds

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 21 juni 2011 20:17 | Aangepast door: sieds 
???????????????
deze emotie draagt niks bij.

Ik dacht anders genoeg positieve bijdragen van mijn kant.

Maar feiten liegen niet en waarheden doen pijn
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'
'Leaver dea as slaef'

Schrijver lswarte
Gast 
#7 | Geplaatst: 21 juni 2011 23:04 
Voor de echte CX liefhebbers, de die hards die dit topic tot aan deze bijdrage hebben kunnen volgen en wiens aandacht niet ten onder is gegaan aan de constructieve bijdragen van bovenstaande enthousiaste leden:

Als je geďnteresseerd bent in de slaapzaalaccommodatie: neem dan gewoon contact met me op via telefoonnummer 06-51819138.

Als mijn telefoon rinkelt en ik krijg een CX enthousiast aan de telefoon die gebruik wil maken van de slaapzaalaccomodatie dan ben ik er van overtuigd dat die hoofdzaken van bijzaken heeft kunnen onderscheiden. En als je dat kunt na het lezen van de bijdragen van hierboven, dan had je vast uit mijn initiële bijdrage ook al begrepen dat het mijn privé initiatief was en dat de Stichting CX vrienden daar niks mee te maken heeft.

Met slaperige groet,

Laurens Swarte
Den Helder

Schrijver lswarte
Gast 
#8 | Geplaatst: 5 juli 2011 11:27 
Door gebrek aan belangstelling (slechts 2 aanmeldingen) heb ik boer Jan geinformeerd dat het slaapzaalinitiatief niet doorgaat.

Groetjes,

Laurens Swarte
Den Helder

Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Slaapzaalaccomodatie tijdens SJK

Dit onderwerp is gesloten. Je kunt niet meer reageren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven