Wij zijn ook weer terug van een super weekend. Weer was eigenlijk beter dan voorspeld, we mogen niet klagen. Het was geweldig met een grote, hechte en gezellige groep Nederlanders. Het winnen van de touwtrekwedstrijd van 5 Duitse teams was onverwacht. Zeker de finale tegen 4 Duitse mannen die samen 514 kilo wogen (is mij door één van hen verteld). Maar ja, wij hadden een internationaal top team van Nederlanders aangevuld met Trevor uit de UK. En natuurlijk genoeg aanmoediging. Mijn doping werd bijna niet goedgekeurd (zie filmpje).
Kreeg vanochtend nog te horen dat de Nederlandse groep echt voor sfeer heeft gezorgd in de feesttent. Mooi compliment.
Lieke, Stephanie, Kaithlyn en ik kijken terug op een hartverwarmend weekend. De banden zijn weer aangehaald, ook met de Duitsers, Engelsen en Belgen (Leuk dat Luc er weer was). En ook leuk dat we Jos (Joshua62) en zijn Guzzi/Vespa125 broer nu eindelijk kennen, nadat ze twee jaar anoniem rondgeschuifeld hebben. Ook jammer Teto en Toto gemist hebben. Zaterdagavond hebben we uitleg van Honkie Tonk gehad en we snapten er niets meer van (Tutu, Titi, etc)
Iedereen bedankt!
En ook Lieke en ik hebben natuurlijk
foto's gemaakt. Eerste serie is van mij, tweede deel van Lieke.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison