Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   

Voor 't eerst naar Vechta

Schrijver theojansen
Gast 
#1 | Geplaatst: 27 juni 2011 19:04 
Veel voorpret door de verhalen van anderen. Dan op weg naar Vechta met twijfelachtige weersvoorspellingen. Hansv als voorrijder, dan ik en Honkie Tonkie met eenwielige aanhanger als derde van ons groepje.
De lunch in Denekamp werd een kopje lekkere koffie omdat de waard zo nodig gras moest maaien. Wel met een Honda grasmaaier gelukkig.
De regenbroek moest aan want de lucht zag er dreigend uit.
Tijdens de stop zagen we Jos met z'n broer voorbij komen.
Verderop bij een voor Hansv bekende rustplaats een goeie 'stramme max' als lunch!
Weer verder, het begon te regenen, soms wat harder. Mijn jas bleek toch niet helemaal waterdicht, maar ik was helemaal droog toen we in Vechta aankwamen.
Leuk, een aankomstfoto. (maar gebeurd op SJK ook)
Snel de tent opzetten, daarna volgde het welkomsdrankje van Lieke en Coen, een heerlijke 'Jagerbitter'.
Motors kieken hoort erbij en dat heb ik veel gedaan. Vooral met Joost en Antoon. Er was genoeg te zien.
Het ontbijt en de eetmogelijkheden bleken prima voor elkaar.
De eerste nacht was even wennen, maar voor de rest heb ik me prima vermaakt.
Geweldig zo'n optocht met meer dan 300 motoren vanaf de Dunnersee.
De onderdelenmarkt heb ik met verschillende mensen behoorlijk bezocht.
Leuke mensen ontmoet en veel bijzondere motoren gezien. Het touwtrekken, zaterdag bleek een nederlands-engelese overwinning te worden. Bravo, dat had ik eerlijk gezegd niet durven voorspellen als je de duitse teams zag!
Helaas op de terugweg kreeg mijn CX een niet door mij op te lossen kortsluiting, net na een tankbeurt in Nordhorn. Zie ook de post van Henk voor de oplossing.Bedankt Henk!
Al met al een heerlijk weekendje weg met de CX-club, heel erg aan te raden. Iedereen bedankt voor de gezelligheid; volgend jaar weer!!
theoj ( wat foto's: http://www.flickr.com/photos/57348257@N04 )

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 27 juni 2011 19:42 
Mooi gedaan. Beknopte samenvatting van het Vechta gebeuren. Alleen jammer dat je moest vertellen dat je CX het op de terugweg begeven heeft. Maar dat lossen we ook weer op.

Harmony,
Hans.
( Die nog even wat meer tijd nodig heeft om ook een verslagje te schrijven. )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Voor 't eerst naar Vechta

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven