Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   

Terug van Wörnitz

Schrijver Michaelr

Bestuur 
#1 | Geplaatst: 31 juli 2011 20:08 
Dit was weer een zeer gezellig weekeinde in Wörnitz, de reis heen en terug zijn "voorspoedig"verlopen, regelmatig een "beetje"olie erbij....litertje of 1,5 tot 2....nee niet in de mijne maar in die blauwe van Cos...geeft verder niet raakte we aan gewend....stoppen gewoon wat vaker, niets aan de hand, super gezellige rit, en dat is gewoon gemeend.

Verder hebben we een gezellig weekiende gehad, paar uit Frankrijk (2) een paar uit Nederland (2)....rest Duitsland, schat op een aantal van 70-80 stuks, en de ongeveer de helft tenten. (geen halve tenten!!)

Het weer was echt prima...enkel een spatje in Wörnits, en onderweg tijdens olie wissel een stortbui...en een kaduke AMG 55....die vent baald echt, en wat een stanklucht kwam eruit die MB...was toch al geen voorstander van MB... beter een ster in de voorruit dan op de motorkap, en een ster doet het goed in de garage....maar goed, gezellig met oude bekende, die continue vragen...."Is Coen er niet?..

Nee maar die gek wilde nog wel 618 km gaan rijden vanuit Frankrijk om naar Wörnitz te komen...alhoewel...mocht van Lieke.

Verder wil ik nog wel even kwijt dat het optrekje tegenover het sexhuis in Well, een leuk optrekje is, zou ik mij wel thuis voelen....

Maar oké...reis is prima verlopen, was echt gezellig met de oude bekende, en Cosmar prima en gezellige en toch een vlotte rit.

Groetjes Mike en tot SJK
Gl500 (RodeWoerd) GL650 (Puk) CX650E (Lammetje) CX500A
CX500E (Orca)

Schrijver cosmar

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 31 juli 2011 20:33 
Ook ik heb mij goed vermaakt in Wornitz. Het was erg gezellig, voor mij was het de tweede keer, de meeste mensen zijn toch ook bekenden van Vechta en SJK. Zaterdag gezellig naar een mooie vestingstad, Rothenburg, samen met Misha, Jurgen, Julia en Michael. S'avonds lekker gegeten bij de raststatte.

Dit was een proefritje voor mijn 500. Ik weet nu dat ik weer opnieuw kan beginnen. Vrijdag was goed begonnen, eerste tankstation heeft Michael nog een foto gemaakt dat ik mijn bougies aan het controleren was. Hoe mooier die eruitzien des te beter loopt de motor. Beide waren plaatjes. Een 1-2 honderd kilometer verder kwam ik erachter dat ik de olie ook na had moeten kijken. Zoals Michael al zei effe bijvullen en door rijden. Helaas is het daarbij niet gebleven. De terug reis ging redelijk. In Venlo, 20 km van huis, ben ik helaas de mechanical seal verloren, die lekte al maar na de laatste stop was ik al mijn water kwijt.

Wat ik nu het ergste vind is dat mijn dagteller het niet meer doet, hij geeft wel aan dat ik 120km/u rijdt. maar na een uur geeft de dagteller nog maar 10 km aan.

Michael bedankt voor een fantastisch weekend en de gezelschap. De deur staat altijd open (als ik thuis ben) dus ben je in de buurt kom gezellig langs.

Cosmar
een mooie blauwe uit 79, en een vreemde groene uit 97 nu zelfs een gele 650E. Alle stamtafels zijn mij bekend.

Schrijver sieds

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 31 juli 2011 21:13 
Heb jullie niet gezien, reed vanmiddag van Koblenz naar Arnhem.
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'
'Leaver dea as slaef'

Schrijver cosmar

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 3 aug. 2011 19:29 
Weet niet of dit nog gelezen wordt, zijn we mee bezig.

Vandaag het blok gedeeltelijk geopend.
Waterpomp losgehaald.
De waaier was los en heeft tegen de behuizing gelopen. is op 1 punt vast blijven staan en heeft de mechanical seal kapot gedraaid. Nu kijken hoe ik dat kan verhelpen.

Cilinderkop aan de linkerzijde losgehaald, deze zijde lekte en gaf ook veel rook. de zuiger is mooi de uitlaatkleppen zijn verbrand en de inlaatkleppen een beetje vettig. binnenkort mee naar de garage en navragen wat er gebeurt is. Ik heb geen twijfels bij het kleppenstellen gehad maar 1 liter op 150 Km is ook belachelijk.

Cosmar (1 weekend op de cx en alweer aan het sleutelen.)
een mooie blauwe uit 79, en een vreemde groene uit 97 nu zelfs een gele 650E. Alle stamtafels zijn mij bekend.

Schrijver beinhart

Agendabeheer 
#5 | Geplaatst: 3 aug. 2011 21:10 
ja het word gelezen

maar heb jij mijn mail ontvangen over met 2 cx'en naar pjotter, vanuuit hoogerheide?
moet ik wel nog weten, dan kan ik onder het zijspan ook nog goeie banden gooien...

groetjes werner (leer jou zijspanrijden, kunnen we afwisselen)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Terug van Wörnitz

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven