Dit was weer een zeer gezellig weekeinde in Wörnitz, de reis heen en terug zijn "voorspoedig"verlopen, regelmatig een "beetje"olie erbij....litertje of 1,5 tot 2....nee niet in de mijne maar in die blauwe van Cos...geeft verder niet raakte we aan gewend....stoppen gewoon wat vaker, niets aan de hand, super gezellige rit, en dat is gewoon gemeend.
Verder hebben we een gezellig weekiende gehad, paar uit Frankrijk (2) een paar uit Nederland (2)....rest Duitsland, schat op een aantal van 70-80 stuks, en de ongeveer de helft tenten. (geen halve tenten!!)
Het weer was echt prima...enkel een spatje in Wörnits, en onderweg tijdens olie wissel een stortbui...en een kaduke AMG 55....die vent baald echt, en wat een stanklucht kwam eruit die MB...was toch al geen voorstander van MB... beter een ster in de voorruit dan op de motorkap, en een ster doet het goed in de garage....maar goed, gezellig met oude bekende, die continue vragen...."Is Coen er niet?..
Nee maar die gek wilde nog wel 618 km gaan rijden vanuit Frankrijk om naar Wörnitz te komen...alhoewel...mocht van Lieke.
Verder wil ik nog wel even kwijt dat het optrekje tegenover het sexhuis in Well, een leuk optrekje is, zou ik mij wel thuis voelen....
Maar oké...reis is prima verlopen, was echt gezellig met de oude bekende, en Cosmar prima en gezellige en toch een vlotte rit.
Groetjes Mike en tot SJK
Gl500 (RodeWoerd) GL650 (Puk) CX650E (Lammetje) CX500A
CX500E (Orca)