Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   

Toertocht SJK

Schrijver lswarte
Gast 
#1 | Geplaatst: 16 aug. 2011 09:48 
Afgelopen Zondag 14 augustus hebben Sieds en ik de toertocht voor SJK voorgereden.

Zoals altijd kom je voor kleine verassingen te staan, en daardoor is de route dan ook op verschillende punten aangepast.

Kijk op de webpagina voor de SJK toertocht voor de laatste informatie en het downloaden van de meest recente routebestanden.

De route is te downloaden als TomTom, Garmin en komma gescheiden bestand. Tevens is er een roadbook bijgesloten en een leaflet met aanvullende informatie. Alle bestanden zitten bij elkaar in een *.zip pakketje.

Met vriendelijke groet,

Laurens Swarte
Den Helder

Schrijver sieds

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 16 aug. 2011 16:16 | Aangepast door: sieds 
Ik kan deze rit aanbevelen a.s. zaterdag.
Het is een mooie rit door Drente, met bossen en bloeiende heidevelden.

Koffiestop op een brink en lunch onderweg.

En... ook nog prachtige velden met dahlia's. (ook vlak naast de camping)
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'
'Leaver dea as slaef'

Schrijver Jottum

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 17 aug. 2011 11:23 
Ben nieuwsgierig geworden, ik wil wel meerijden. Ik hoop wel op een lunchstop ipv boterhammetje op de motor eten... Het klint in ieder geval goed!!!

In het geval dat we door Oude Willem rijden, kunnen we dan even stoppen bij het bord voor een fotootje met iedereen die Willem heet?

Bloeiende heide heb je niet zoveel in NH. En als er heide bloeit dan zijn er wel weer onverlaten die dat in de fik steken (Schoorl).
Hoe moeilijk kan het zijn?

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 17 aug. 2011 17:55 
Ik moet even een flinke slag om de tour-rit arm houden. Uit ervaring weet ik dat ik de zaterdagmorgen waarschijnlijk een flink slaaptekort heb, en als ik na het ontbijt nog 'even' ga liggen, is het opeens elf uur......
Misschien dat ik ergens tussendoor probeer aan te sluiten.....

Harmony,
Hans.
( luchtfilter ook vervangen )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Toertocht SJK

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven