Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   

Geen live muziek tijdens SJK

Schrijver coenox

Voorzitter 
#1 | Geplaatst: 17 aug. 2011 09:03 | Aangepast door: coenox 
Tja, een beetje droevig nieuws.

De band die we de afgelopen twee jaar hadden, heeft opgehouden te bestaan. Een alternatief bleek - binnen ons beperkte budget - niet te vinden. Jammer, maar het is niet anders. Hopelijk volgend jaar beter.

We hebben natuurlijk wel muziek uit een doosje en gaan er ondanks deze tegenvaller natuurlijk wel een feestje van maken. Maar omdat een aantal mensen misschien op de band rekende, wilde ik dit toch even vooraf melden.

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 17 aug. 2011 11:41 | Aangepast door: JiMi 
Da's jammer.

Ik zou mijn (akoestische) gitaar mee kunnen brengen. Ik speel op camping-niveau, dus een paar meezingliedjes bij een kampvuur (hebben we dat?) zijn geen probleem voor mij. Spelen op een podium in een tent is niet mogelijk.

Is dat een idee?

Probleem is wel dat ik die gitaar niet op de motor kan meenemen. Iemand zou 'm met de auto moeten brengen. Iemand rond Veenendaal die met de auto gaat?

En hebben we zangers of zangeressen in ons midden?
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2024
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 17 aug. 2011 16:08 
Nou JiMi,

Ik zing wel eens een moppie maar dan niet zonder text en muziek... jij speelt waarschijnlijk uit het hoofd? we kunnen wel wat proberen....

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver arno
Gast 
#4 | Geplaatst: 17 aug. 2011 17:10 
ik zing vaak eem moppie mee
maar inplaats van
deze reactie krijg ik dit
dus dat gaat hem niet worden

arno

Schrijver antoon

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 17 aug. 2011 20:21 
Houden we dit jaar geld over,DUS
Groet Antoon.

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 17 aug. 2011 20:43 
Erik, ik heb een ordner met muziek. Daar zit een beetje het standaard repetoir in. Je weet wel, een beetje Guus Meeuwis, Simon & Garfunkel, Neil Young en dat soort zaken. Maar ik kan ook wel uit mijn hoofd spelen als jij (of iemand anders) wat nummers weet.

Maar eerst die gitaar in SJK zien te krijgen...
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Schrijver toto

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 17 aug. 2011 21:02 
Dan heb je alleen maar 'n gitaaropbergdoosvoorachteropdecx nodig.
Zo simpel is dat. Verkrijgbaar in verschillende kleuren in de gitaaropbergdozenvoorachteropdecxwinkel.
Alleen nog de Savage en de Guzzi

Schrijver sieds

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 17 aug. 2011 21:02 | Aangepast door: sieds 
Heb jij nog niet een zaag Antoon?

Maare, wel erg jammer voor een jubileum feest
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'
'Leaver dea as slaef'

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 17 aug. 2011 23:03 
Ach Armin van Buuren doet het toch ook met zijn draaitafel / CD speler? En daar komt toch heel goede muziek uit.....!
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver udent

Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 17 aug. 2011 23:47 
Jimi,wel erg leuk die gitaar.
Gr Theo.
theo cx ds

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 18 aug. 2011 00:07 | Aangepast door: Erik1 
Misschien rijd Maria (van MichaelR) wel vanuit Ede met de auto??

Jimi, neem die map maar eens mee!!

Groet Erik. (probeert ff mee te denken)
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver chantal

Bestuur 
#12 | Geplaatst: 18 aug. 2011 07:30 
hey jimi,

ik weet niet of ik langs veenendaal kom, kom vanuit bergen op zoom die kant op (ja hoogerheide maar niet iedereen weet dat te liggen) maar als je wilt kan ik mijn eigen gitaar wel meenemen die je dan kunt gebruiken, is ook akoestisch. zelf speel ik wel maar niet voor publiek. dus daar hoeft niemand op te rekenen.ik weet wel een andere gitaar is niet zelfde als je eigen gitaar maar het is iets.

ik weet niet of de muziek uit een computer komt maar anders kan ik mn externe schijf meenemen, staat bijna 1tb aan muziek op van alles genres.

groetjes chantal (die nu druk in dr hoof bezig is met wat allemaal mee moet of kan)

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#13 | Geplaatst: 18 aug. 2011 19:20 | Aangepast door: JiMi 
Ik weet ook niet of jij langs Veenendaal komt. Het ligt voor jou wel een beetje op de route, maar ja vanuit Bergen op Zoom ligt zo'n beetje alles wel op de route

Het is mij (nog) niet gelukt om een auto te charteren voor het vervoer van mijn gitaar. Dus neem gerust je gitaar mee, graag zelfs! Mocht het toch lukken met mijn gitaar dan meld ik het hier wel in de groep. Ik zal in elk geval proberen die dikke ordner met bladmuziek ergens tussen te proppen. Hoop dat dat gaat lukken.

Vrgr,
JiMi

Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Geen live muziek tijdens SJK

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven