Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   

Stamtafel Veluwe

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende »

Schrijver Michaelr

Bestuur 
#1 | Geplaatst: 31 aug. 2011 22:46 
Zo dit was een opkomst met wel 12 man!!1....allemaal voor Henk's Turbo!!...Nee joh, verjaardag van Jos, lieke....

heel mooi, was super gezellig

tot de volgende ronde

groetjes Mike
Gl500 (RodeWoerd) GL650 (Puk) CX650E (Lammetje) CX500A
CX500E (Orca)

Schrijver MAST

Moderator 
#2 | Geplaatst: 31 aug. 2011 23:08 
Michael en Jos, bedankt voor de traktaties. Henk, bedankt voor het ritje op jou turbo. Een hele mooie ervaring. Wat loopt dat mooi en wat een gevoel in je kont als de turbo mee gaat doen.
Sieds ook bedankt voor het ritje op de dragstar, da's meer het grote klappen, weinig toeren werk.
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 31 aug. 2011 23:33 
Enorm gezellig en bedankt voor de tractaties Jos, Michael en Lieke. Heel leuk om de enthousiaste gezichten te zien van degenen die de Turbo beproefden. Erik heeft hem even op 180 gehad, daar was ik zelf nog niet aan toe.... Wat een mazzel, dat de Amersfoortseweg, waar Buds aan ligt, vanaf nu afgesloten is voor doorgaand verkeer, waardoor er met heeeel weinig verkeer rekening kon worden gehouden. De foto's komen weer in ons Veluwe Stamtafel Album.
Het was dus weer supergezellig, zoals gewoonlijk!!!

Groet van Henk.
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 31 aug. 2011 23:38 | Aangepast door: JiMi 
De filmpjes:

http://youtu.be/9noUxLJZ9OM
http://youtu.be/294YJMlwIlY
http://youtu.be/Eb0l2tbUzQ4
http://youtu.be/AVAcM7Qf2ZY
http://youtu.be/lWYTU3eIIAY
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2024
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 31 aug. 2011 23:40 
Het was niet onaangenaam, deze stamtafel in Nieuw Miligen. Moeten we vaker doen.

Tioen ik naar Bud's reed, van af Ede, had ik 4 motoren in de spiegel. Terug waren het er eerst 2, en even later zag ik er 5 ? Joost, denk ik, die mee reed?

Erg leuk, en bedankt voor de tractaties, en iedereen bedankt voor het gezelschap. Stevan/Stephan, laat je nog weten wat dat met die accu van de CX was?

Harmony,
Hans.
( die misschien een "C" erbij heeft)
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 31 aug. 2011 23:44 
Ook namens mij bedankt voor de traktaties! En Honkie Tonkie voor de proefrit op de Turbo, het was echt een waanzinnige ervaring!

De foto's zijn helaas mislukt, maar gelukkig hebben we de video's nog.
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2024
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Schrijver sieds

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 31 aug. 2011 23:51 | Aangepast door: sieds 
Nou nou, een oproep voor een turbo ritje van Henk deed wonderen.
Of was het de te verwachten tractatie van 2 jarigen?
Heren bedankt voor de rondjes koffie en gebak wat even heel lang op zich liet wachten maar wel lekker was.

In ieder geval waren het er wel 11 stamgasten waarvan 1 nieuw (Evert?) en toen kwam zelfs Joost nog langs.

Ik mocht de spits afbijten met de turbo, even voorzichtig beginnen, zomaar 120 en dan even vol gas met een enorme acceleratie naar de 160 en weer het ritje terug.

Viel mij erg mee, had gedacht dat de turbo veel agresiever zou zijn maar alles ging lekker geleidelijk maar een snelle optrekker is die turbo wel.

Eerlijk gezegd is de Dragstar dat ook wel maar die heeft dan ook 2 CXen van 500cc aan boord.

Gezellige avond en in donker weer naar huis met een in het begin steeds haperende Xenon lamp.

Henk ook bedankt voor de demo
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'
'Leaver dea as slaef'

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 31 aug. 2011 23:55 
Sieds,

Het is aangepast....

Harmony,
Hans.
(is graag mensen terwille, soms)

Schrijver theojansen
Gast 
#9 | Geplaatst: 1 sept. 2011 00:06 
Het was een super CX(Turbo)-avond!

Jimmy: prima filmpjes hoor!

Dank voor de traktaties.

Theoj

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 1 sept. 2011 00:16 
Fijn aanbod Henk!! En ik heb er met alle genoegen gebruik van gemaakt!! hij stuurt als een trein en gaat als een klein raketje!! heb hem niet tot het uiterste gedreven maar 180km/h haalt hij op zijn sloffen!! Geweldig bedankt Henk, ik zit er nog van na te genieten!!

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver Joshua62
Gast 
#11 | Geplaatst: 1 sept. 2011 00:22 
Het was super gezellig met 12 personen aan de stamtafel.
Tot een volgende keer.

groet, Jos

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#12 | Geplaatst: 1 sept. 2011 00:27 
Leuk filmpje JiMi, vooral die laatste natuurlijk!! HET bewijs!!

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#13 | Geplaatst: 1 sept. 2011 16:12 
Zeg, even wat anders. Wie was die zesde motor die mee terug naar Ede reed? Joost? Pas bij het laaste verkeerslicht eventjes van opzij gezien.

Harmony,
Hans.
( die heen met 4, en terug ineens met 5 motoren achter zich reed, en steeds de tel kwijtraakte)

Schrijver Joshua62
Gast 
#14 | Geplaatst: 1 sept. 2011 16:34 
Denk dat je de zes stuks koplamp verlichting hebt gezien van Michael en Theo.
Wij (Marko en ikke) hebben er maar 1tje (is genoeg)

Jos

Schrijver jost

Forum Lid 
#15 | Geplaatst: 1 sept. 2011 17:32 
Ja Hans,
ik was de laatste, rij liever over de veluwe binnendoor dan over de snelweg.
gr. Joost
Not all those who wander are lost.......................

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende » 
Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Stamtafel Veluwe

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven