Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   

vakantie 2011

Schrijver beinhart

Agendabeheer 
#1 | Geplaatst: 4 sept. 2011 07:05 
hallo allemaal,

we zijn gistere weer thuisgekomen van onze reis...
planning was gibraltar maar dat is niet gehaald, wel spanje en weer terug naar boven. toch 2 weken lol gehad, maar cosmar wil niet meer met mij op vakantie? dan ga ik dus voortaan met hem op vakantie

het toerverhaal en de foto's volgen nog in dit draadje, zijn maar iets van bijna 700 foto's dus dat downloaden duurt nog even. kan ik ondertussen mijn bijgehouden dagboek in de computer typen.

groetjes werner (vond het geweldig met cosmar op vakantie, roy ook!)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver beinhart

Agendabeheer 
#2 | Geplaatst: 4 sept. 2011 09:06 | Aangepast door: beinhart 
hallo allemaal,

hier de foto's zijn er maar een paar, verslag volgt nog ben druk aan het typen. cosmar is nu ook wakker.

URL

groetjes werner (nu eerst verse broodjes halen)

oja, de laatste foto staat als eerste...
mail; beinhart@home.nl

Schrijver jost

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 4 sept. 2011 09:58 
Tjonge, jonge wat een hoeveelheid foto's. Was al benieuwd hoe het met de cx van Cos gegaan was, heb nu ook het antwoord.
In ieder geval net voor de bui thuis.
Not all those who wander are lost.......................

Schrijver A Koopmans

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 4 sept. 2011 11:49 
Het is even een stukje kijken en ik hoop niet dat alle foto's die bewogen zijn (onder invloed waren ) ha ha ha

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 4 sept. 2011 12:08 
Jullie moeten wel een geweldige vakantie gehad hebben, die Moto Camping Dordogne lijkt me wel wat en niet alleen voor de madame op de foto....
Is de benzine in Spanje nog zo goedkoop? Volgens mij kost een liter water hetzelfde

Groetjes en welkom in Holland !
Henk.
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 4 sept. 2011 14:35 | Aangepast door: Hansv 
Fijn dat jullie een goede vakantie hebben gehad. En fijn dat jullie weer op tijd terug zijn voor de Veluwe-rit a.s. zaterdag.

Flinke stapel foto's , Werner. Meer dan 50 foto's per dag gemaakt. Ben je nog wel aan motorrijden toegekomen?

Harmony,
Hans.
(die best een beetje jaloers en verdrietig is, maar het leuk voor jullie vind dat jullie zo'n eind gereden hebben)
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver beinhart

Agendabeheer 
#7 | Geplaatst: 4 sept. 2011 21:23 
toerverslag begint al aardig te gaan, heb op mijn hyves een blogje staan. moet ongeveer nog 7 pagina's van mijn schriftje typen; vakantie 2011

ja hans,
meeste foto's zijn volgens mij ook rijdend gemaakt, veel foto's lijken ook op elkaar. maar ja beter 1 foto teveel als dat je naderhand denkt; had ik daar maar een foto van gemaakt.

henk,
benzine is inderdaad goedkoper, maar in andorra het leukst; 1.20 , en de madam op de foto was de kokkin, een gezellige tante..

rest van het verslag hoop ik morge te typen.

groetjes werner (aankomend weekend naar het silverwing weekend, als ik nog iets hoor?)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver coenox

Voorzitter 
#8 | Geplaatst: 4 sept. 2011 22:25 
Welkom terug. Fijn dat het leuk geweest is. Nog geen tijd gehad om alles te bekijken omdat ik zelf net met Michael bijna 1800 km gereden heb. Ga het morgen eens rustig bekijken.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 4 sept. 2011 22:44 
Ik heb je verslagje even gelezen. Zo maak je nog eens wat mee hé. En het is inderdaad wat Cosmar zei, een duin, daar in Pyle-sur-Mer.

Groot land, nietwaar, dat Frankrijk.

Harmony,
Hans.
(droomt nog steeds..... )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver beinhart

Agendabeheer 
#10 | Geplaatst: 5 sept. 2011 17:25 
nou hans,

het verslag is nu helemaal af!
na 3 uur lezen kan je nog 3 uur foto's kijken hihi..

ja coen, als we echt tot gibraltar en pjotter waren gekomen had ik nu nog in het dagboek aan het schrijven geweest en waren er wel 300 foto's meer gemaakt.

groetjes werner (zit nu bij dré waar ik mij heb ingelogd en het verslag afgeschreven)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 5 sept. 2011 19:15 
Allememaggies, wat is dat een boekwerk geworden! Ik heb het helemaal gelezen. Het moet vast een leuke vakantie geweest zijn.

Vrgr
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2024
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Schrijver sieds

Forum Lid 
#12 | Geplaatst: 5 sept. 2011 22:04 | Aangepast door: sieds 
Nou Werner, ik heb het ook even gelezen (leest iets anders dan die verslagen van HAns )
Wat een verslag en af en toe op Maps kijken waar jullie langs reden.
Petje af ook voor die arme Cosmar, die steeds de tent op moest zetten.

Inderdaad mooie CAMPING MOTO in de Dordogne, heb al even gezien, 1100 km van hier. Jammer dat die Pieter dit jaar is overleden.
Zag jullie schrijven in het gastenboek:
Op 05/09/2011 05:47:47 PM schreef werner en cosmar:

voelde ons meteen thuis, nadat we aankwamen en de bar inliepen voor het 1e biertje. roy vond het ook geweldig dat hij overal los mocht lopen. met taxi en olli ging het ook goed. komen zeker nog terug, niet 1keer maar wel vaker hoor.

En die Vikingen die waren 1000 jaar geleden ook ver van huis daar in la roque saint-christophe.
Nou heel avontuur maar wel leuk
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'
'Leaver dea as slaef'

Schrijver pjotter

Forum Lid 
#13 | Geplaatst: 12 sept. 2011 22:36 | Aangepast door: pjotter 
Hola werner.

Een kleine plijster op de wond.

The Rock Gibraltar

Never tell people more than they need to know...
Yamaha XTZ660 Tènèrè, YamahaTDM 900

Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 vakantie 2011

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven