Zo, het was weer een geslaagde bijeenkomst, met minder vaste gasten, met gasten die aangekondigd hadden dat ze niet kwamen en gasten die van ofwel heel ver ofwel heel kortbij waren.
Nu bleek bij het afscheid dat zo goed als niemand kon de volgende keer de eerste vrijdag, en iedereen wel de tweede vrijdag. Dus vraag ik maar weer of het in de agenda een weekje achteruit kan, vrijdag de 14de dus.
Ook hebben we afgesproken dat we volgende keer de agenda's erbijnemen en de data van dit jaar gaan vastleggen. En dan in December bv. de data van volgende jaar eerste helft.
Het is nu eenmaal moeilijk strak aan een vaste dag in de maand vast te houden, we willen liever zoveel mogelijk mensen bijeenkrijgen toch. EN er zijn nu eenmaal dingen die voor een stamcafé gaan, kinderen bv.
Tot de volgende keer, tot vrijdag 14 oktober 2011!
Volgende keer weer komen he Heinz en Jos!!
Vriendelijke groeten, Daniël.
P.S. Ik heb 5 keer moet op plaatsen drukken alvorens bericht op forum verscheen. Ook om dit ps-je te schrijven is dit nu de 4de keer. Dus ook elke keer opnieuw bericht schrijven/copieren...zo is hier reageren echt niet leuk meer. Het duurt nu al maanden en ik denk dat dit mijn laatste berichtje wordt voor een tijdje.
Vanuit het exotische zuiden.................Leuven/Belgica