Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   

Honda Challenge Day LELYSTAD

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 30 sept. 2011 12:53 
Morgen, zaterdag, ga ik naar Lelystad, Hondadag voor Honda auto's en Honda motoren. Dus NIET in Rosmalen, maar op het circuit in Lelystad. Programma zie evenementen. Het is een internationale dag, dus ik ben benieuwd. Veel standjes en dus eindelijk eens geen Harleyspullen, maar Hondaspullen. Ik laat me verrassen, jij ook? Vermeld hier of je ook gaat, kunnen we elkaar weer opzoeken ter plaatse, of afspreken.

Groet van Henk.
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 1 okt. 2011 16:59 
't Is maar goed, dat er niemand heen ging, want er was niets, helemaal niets, alleen maar lucht.
Groetjes van Henk.
....

Schrijver MAST

Moderator 
#3 | Geplaatst: 1 okt. 2011 17:31 
Ik zit naar aanleiding van jou verhaal te zoeken naar dit evenement. Het stond eerst gepland voor 18 september, in Rosmalen. Is toen blijkbaar uitgesteld en verplaatst. "ze" hebben geen website. Beetje vaag.
Balen voor je dat je er voor Jan met de korte achternaam naartoe bent gereden. Maar het weer is fantastisch, hoop dat je daar van genoten hebt.
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 1 okt. 2011 18:48 
Geen probleem hoor, ik ben binnendoor naar Kampen gegaan en vandaar weer naar huis. Was een mooie rit.

Groetjes van Henk.
....

Schrijver sieds

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 2 okt. 2011 20:23 | Aangepast door: sieds 
quote:

forum automaxx:
Zoals ik heb gehoord gaat het evenement in lelystad as zaterdag 01 okt niet door, dit heb ik uit zeer betrouwbare bron. Voor meer informatie zou ik contact opnemen met de organisator via: j.enterments@gmail.com

bron: AUTOMAXX
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'
'Leaver dea as slaef'

Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Honda Challenge Day LELYSTAD

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven