Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   

samen met cosmar in de tent

Schrijver beinhart

Agendabeheer 
#1 | Geplaatst: 12 nov. 2011 07:50 
ja de motor staat klaar en ik vertrek dalijk naar cosmar, voor nog een laatste motortreffen; ratbikerally in grubbenvorst. roy blijft thuis dus dat word lekker dicht tegen cosmar aankruipen?

groetjes werner (lekker chilli con carne eten daar)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver sieds

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 12 nov. 2011 10:09 
Het vroor hier vanmorgen dus kruip elkaar maar lekker aan
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'
'Leaver dea as slaef'

Schrijver Luclubberts

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 12 nov. 2011 10:13 
Eerst Chili con Carne eten en dan lekker dicht tegen elkaar aan gaan kruipen. ????

Mmmmm ......krijg het plots te doen met Cosmar.
Degene die weet dat hij niets weet, weet meer dan degene die niet weet dat hij niets weet. I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way. So I stole a bike and asked for forgiveness

Schrijver beinhart

Agendabeheer 
#4 | Geplaatst: 13 nov. 2011 20:48 
ach luc,

cosmar heeft er geen probleem mee gehad, we zijn tussendoor zelfs nog het drop ingelopen voor een riet speciaal, vanaf 3uur waren we daar, dus rond half11 lagen we met genoeg bier al in de tent, hij snurkte een beetje

groetjes werner (ik zal ook wel snurken maar heb daar zelf geen last van)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver beinhart

Agendabeheer 
#5 | Geplaatst: 13 nov. 2011 21:21 | Aangepast door: beinhart 
das mooi ik lees het nu terug want dre met streepje roept; wat is riet? ik zeg, das friet. maar meteen zie ik ook dat we het drop zijn ingelopen in plaats van het dorp,

groetjes werner (zal wel aan het bier hebben gelegen?)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver Luclubberts

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 13 nov. 2011 23:00 
Ik denk dat je in de eerste wereld oorlog goede zaken had kunnen doen met die mix van Chili con Carne, Bier en friet ondersteund met een flinke hoeveelheid gesnurk. Kan geen mostertgas tegenop !! lol

gr. Luc
Degene die weet dat hij niets weet, weet meer dan degene die niet weet dat hij niets weet. I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way. So I stole a bike and asked for forgiveness

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 15 nov. 2011 08:53 
Is de tent nu water dicht van binnen?
Groetjes,
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 samen met cosmar in de tent

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven