Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   

Nieuwjaars receptie

Schrijver udent

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 22 jan. 2012 21:08 
Het was erg leuk vanmiddag. weer veel CXers gesproken, altijd gezellig om elkaar weer te zien.
Iedereen hartelijk bedankt voor de aanwezigheid, speciaal Ben en ook Henny met de presentatie over de Noordkaap.
Itsart voor de accommodatie, en de koffie, Kathlin en Cosmar voor de goede zorgen en soep aan de bar, Coen voor het openingswoord, en verder iedereen die ik niet heb genoemd.

Gr Theo.
theo cx ds

Schrijver Engeltje

Moderator 
#2 | Geplaatst: 22 jan. 2012 23:09 
Wij ook weer een tijdje thuis.. Heerlijk om mijn lieve vriendjes te zien en te mogen zoenen..
Wij vrouwen waren goed vertegenwoordigd en we hebben heerlijk gelachen. Bedankt Dian, Margrit, Henny en Maria.. en vrouwtje in spé Kaithlyn. Stèphanie moest (van haarzelf) thuisblijven om te leren. Zij heeft komende week examens! Succes meis!!
Verder ben ik blij met onze aankondiging dat onze stamtafel 'Het Groene Hart' op 9 februari a.s. Tijd en plek in Linschoten wordt nog bekendgemaakt. Dus iedereen is welkom!

Ik vond 't gezellig en ook hier in Huize Berends zijn de deuren voor meer inspiratie weer geopend. Welkom 2012 voor een nieuw motorseizoen.

Liefs.
Engeltje
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een witte Silverwing. Maar nu vooral rijd op een paarse GL1500span Harry.

Schrijver beinhart

Agendabeheer 
#3 | Geplaatst: 23 jan. 2012 11:17 
ik vond het leuk dat er op de "cx-nieuwjaarsborrel"zoveel op de motor waren
stond op de terugweg wel veel wind!

groetjes werner (zag maar 1 motor staan)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver kuipwillem

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 23 jan. 2012 11:27 
Ja het was heel gezellig ,lekker beppen koffie soep, toppie Gr Wim

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 23 jan. 2012 18:52 
Frans en ik zijn gisteren ook weer veilig thuis gekomen, Frans op 2 wielen en ik op 2 wielen en samen 1 motor

Ook ik heb mij prima vermaakt en zo hier en daar leuke gesprekjes gehad!

Willem, ik heb even gezocht naar motorblok draadeinden maar heb er geen. ik ga nog proberen of ik er een paar uit mijn sloopblok kan krijgen. je hoort nog.

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Nieuwjaars receptie

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven