Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   

Coenox CX Clubtour 2012 (CCC 2012)

Schrijver coenox

Voorzitter 
#1 | Geplaatst: 25 jan. 2012 22:40 | Aangepast door: coenox 
Tijdens de Nieuwjaarsbijeenkomst heb ik toegezegd dit jaar alle stamtafels te bezoeken. De eerst heb ik vandaag gedaan, de stamtafel Veluwe. Het leek me leuk om het via een draadje bij te houden. Zo is aan het eind van het jaar te controleren of ik het gered heb. Ik zal op mijn eigen weblogje wat kleine verslagjes maken. Maar daar heb ik nu even geen puf voor.

Het was in ieder geval gezellig. Henk 'Honkie' Tonkens heeft een leuke en succesvolle stamtafel.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 26 jan. 2012 09:12 
Nou Coen dan zal je wat in Schagen beleven maar wel even een afsraak met onze kroeg leider.Sory ik bedoel onze ploegleider in Noord-Holland
o.j.
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver Jottum

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 26 jan. 2012 12:41 
Kroegleider/ploegleider whatever! Als kersverse organiser (mooi woord voor agenda beheerder) wil ik je van harte welkom heten in Schagen. Niet alleen een gezellige ambiance maar ook culinaire verwennerij ondersteunen de "zware" gesprekken van de stamtafel.

Mocht je willen kamperen dan kan je je tentje bij mij wel in de voortuin kwijt! (8 km van Schagen).
Willem
Hoe moeilijk kan het zijn?

Schrijver coenox

Voorzitter 
#4 | Geplaatst: 26 jan. 2012 19:15 
Dank voor aanbod Willem. Hou in mijn achterhoofd.

Coen
(die 8 kilometer lopen maar zijn tent nog best ver vindt, vooral als ie dronken is...)
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Coenox CX Clubtour 2012 (CCC 2012)

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven