Ziezo, weer terug van de motorbeurs.
Het was een prima dag om op de motor te gaan. Mijn eerste rit dit jaar!
Aankomst rond 12u. Gratis parkeren met de motor op P3, voor de ingang. Bij binnenkomst zag ik gelijk theo en honkie tonkie lopen. Dat vond ik wel leuk om meteen wat bekenden van de club ontmoeten! Later kwam ik ook nog Cosmar, Chantal en Werner tegen. Even bijgekletst enzo. Werner komt nog met foto's (minimaal 50 stuks
).
Heel veel motoren en spullen gezien. Ik heb een mooi fluoriserend hesje op de kop getikt, dus iedereen kan me nu van verre zien aankomen (en dekking zoeken). Ik heb ook nog een setje verchroomde spiegels in handen gehad, maar 50 Euro vond ik wat overdreven dus heb ze weer teruggelegd.
Ik heb fantastische aanbiedingen gezien in de Triumph kledingoutlet-stand. Een prachtig leren motorjack van 350 Euro afgeprijsd voor 80 Euro!!!! Of een leren broek voor 90 Euro. Dat was echt geen geld. Maar ja... ik rijd geen Triumph hè....dus maar weer teruggehangen.
Het eten was echt beroerd. 5,50 Euro voor een broodje hamburger van 5cm doorsnede en slechte kwaliteit. En een saucijsenbroodje zo slap als een washandje. Neen, volgend jaar neem ik mijn eigen bammetjes mee. De koffie was wel goed.
Qua drukte was het echt reuzegezellig. Niet te druk, je kon overal goed bij. Er trad ook een gezellig bandje op. Ja dat was leuk!
Kortom k heb een prima dag gehad! Volgend jaar weer.