Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   

Tanktastocht Gelderland Zaterdag 17 en Zondag 25 Maart

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 10 maart 2012 22:36 
A.s. Zaterdag 17 Maart ga ik, bij goed weer, deze Promotortanktastocht rijden . Start in Zutphen en eindigt in Doetinchem, dus in de Veluwse achtertuin. Zijn er mederijders?

Groeten van Henk.
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 12 maart 2012 00:58 
De afstand is rond de 135 km en ik stel voor, om vanaf mij (na een bak koffie) naar Zutphen te rijden. Vertrekidee 10 uur.
De afstand van mij naar de vertrekplaats (aan de IJssel bij de oude IJsselbrug) is ongeveer 20km. Het eindpunt ligt bij Etten aan de Zeddamseweg bij Restaurant Tiemessen. (Volgens de Garmin).
Wie weet tot zaterdag de 17de.

Gr. Henk
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver MAST

Moderator 
#3 | Geplaatst: 17 maart 2012 17:47 
Vandaag met Henk Tonkens de ANWB tanktastocht gereden. Het was een mooie rit, het weer prima voor de tid van het jaar. Zelfs buiten op het terras gezeten met koffie en gebak. En de bekende reacties op de parkeerplaats. "Hé een cx, die heb ik vroeger ook gehad, jaren op gereden."
Ja, en ik rijd er nog steeds op! Met veel plezier en vandaag weer 300 km.
Henk, dank voor je initiatief en gezelschap. Succes met de rep. van de spanningsregelaar.
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver MAST

Moderator 
#4 | Geplaatst: 24 april 2012 22:53 
Tanktas toch foto.
Henk ik maken promotie voor de CX-v club!
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Tanktastocht Gelderland Zaterdag 17 en Zondag 25 Maart

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven