Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   

Lekker rijden....

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 12 maart 2012 21:09 
Woahhh, wat een mazzel heb ik!
Morgen moet ik voor het werk om 10:00u in Brummen zijn. Dus meneertje stapt morgenochtend lekker op de motor en gaat via de binnenwegen richting het oosten. Dat wordt genieten geblazen!!!
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2024
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 12 maart 2012 21:44 
SH##t jij wel.

Moet morgen met spullen heen en weer, dus moet maar met de auto.

Harmony,
Hans.
( woensdag dan, en donderdag en ook nog vrijdag.... )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 13 maart 2012 15:45 | Aangepast door: JiMi 
En weer terug...
Heerlijk gereden. Net na de ochtendspits. Lekker rustig, vooral het stuk tussen Hoenderloo en Brummen. Ben onderweg zelfs nog even gestopt om mijn bammetjes op te eten.

Onderweg
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2024
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Schrijver toto

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 14 maart 2012 22:39 
Dat doe je goed man.
Alleen nog de Savage en de Guzzi

Schrijver chantal

Bestuur 
#5 | Geplaatst: 15 maart 2012 14:06 
gaaf hoor marco, zo kun je werk en plezier combineren.

nog even en dan kan ik ook weer met zijspan naar werk samen met sorca. moet nog paar dingen aan vervangen worden na mn ongelukje. namelijk toch nieuwe kroonplaten erin (hebben we al liggen alleen nog niet erop gezet) en nieuwe voorwiel want zit toch een slag in (hoe kan het ook anders na zo'n boem. en nog wat langer zal het duren voor mn nieuwe zijspan in elkaar staat, aan de goldwing 1000 komt een bakkie speciaal voor mij in blauw geschildert met mn plaatjes erop die ik wil.

mn custom zit al aardig schot in. blok staat op de koppen na al in elkaar en dan weer terug onder het frame hangen, en de tijdelijke tank en kapjes erop en ik kan al rijden. maar ook die word blauw met mooie plaatjes. wil graag airbrushed maar dat is beetje erg prijzig dus zullen stickers worden die ik speciaal laat maken.

groetjes chantal (iedereen veel rijplezier gewenst en tot gauw misschien op de motor om een ritje te maken)

Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Lekker rijden....

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 1 [ brinkcx ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven