Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   

1ste Stamtafel Het Groene Hart

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 16 maart 2012 00:04 
Heel gezellig vanavond in Linschoten. Met z'n tienen, een mooie start. Ja, we hebben het ook over motoren gehad....
Coen, bedankt voor alle traktaties.
De A28 was afgesloten, dus heb 10km om moeten rijden over de A27, was na 75 minuten weer in Apeldoorn.

Groeten van Henk.
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver coenox

Voorzitter 
#2 | Geplaatst: 16 maart 2012 00:20 
Ja, wij vonden het ook heel erg gezellig. Een geslaagde eerste keer. Voor die traktaties moet je eigenlijk Lieke bedanken. Zij is coördinator. Dat ik nu toevallig de pas had van onze gezamenlijke rekening....
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Engeltje

Moderator 
#3 | Geplaatst: 16 maart 2012 00:33 | Aangepast door: Engeltje 
Het was een mooi aftrap voor de stamtafel 'Groene hart'. Dank voor jullie komst. Op KuipWillem hadden we eigenlijk niet gerekend, maar het verhoogde de vreugde wel. De grappen over de lengte van de keu, het moet ouder dan 25 jaar zijn anders mag het er niet in, het feit dat Willem professioneel zakkenwasser is geweest en de trekschuit (tegenwoordig partyboot) zijn hier niet na te vertellen. Daarvoor had je er bij moeten zijn. Bedankt allemaal!

Bij deze nog een paar sfeerfoto's.

Lieke

Groene hart 1
Groene hart 2
Groene hart 3
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een witte Silverwing. Maar nu vooral rijd op een paarse GL1500span Harry.

Schrijver kuipwillem

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 17 maart 2012 00:03 
Coen en Lieke ,Ik vond het heel geslaagd,en een flinke opkomst ,ik heb ooit in Schiedam alleen zitten stamtafelen,Maar deze was helemaal top.Stuur nog even een p b tje wanneer jullie die niesende cx willen brengen .Gr Wim .

Schrijver theojansen
Gast 
#5 | Geplaatst: 17 maart 2012 14:23 
Het was een mooie rit naar jullie stamtafel en natuurlijk nog dank voor de traktaties.
Het was reuze gezellig.
Groet, theoj

Schrijver Michaelr

Bestuur 
#6 | Geplaatst: 17 maart 2012 16:35 
Ja dagen later, het was zeker gezellig, Coen, Lieke, bedankt voor de koffie en gebak.

Op naar de volgende Groene Hart Tafel.

Groetjes Mike
Gl500 (RodeWoerd) GL650 (Puk) CX650E (Lammetje) CX500A
CX500E (Orca)

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 20 maart 2012 23:14 | Aangepast door: Hansv 
En natuurlijk is het heuglijke feit van een nieuwe stamtafel vastgelegd in het bekende Motorlogboek van ondergetekende.

Harmony,
Hans.
( kwam wat moeilijk op gang met het schrijven..... )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 1ste Stamtafel Het Groene Hart

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven