Hoi Chantal,
Even was ik ook niet trots op mezelf hoor. Na even een kleine pitstop in Ede (Michael heeft een nieuwe zekering in de Groene Draeck gedaan), zijn we naar huis gereden.
Er werd ons in de ochtend al aangeboden om te blijven eten 's avonds, maar uit ervaring wist ik dan we dat maar niet moesten doen. Dan zit je lekker en wil je de laatste 55 km niet meer rijden...
Maar goed, onderweg stak er een windje op. Dat hadden we overigens ook naar Ede toe, maar Hans wist mij haarfijn aan te voelen om via Wageningen te rijden. Maar op de A12 naar Linschoten begon het wel enger te worden.
Ik heb dus ook bij de Shell bij De Meern mijn richtingaanwijzer uitgedaan dat ik eraf wilde. Toen had ik het ook gehad hoor. Coen had bijna voor mij de auto gehaald. Het was maar kleine 5 km nog. Dus heb ik mijn moed bij elkaar gereaapt en de laatste km toch zelf gereden. Al was het een slakkegangetje van 80/90 km per uur. Het schakelen ging bijna niet eens, omdat je je handen aan het stuur nodig had. Maar goed, eenmaal thuis gekomen, heb ik een douche genomen en toen kwam mijn trots toch weer tevoorschijn.
Dus meid.. we komen er wel!
Lieke
(die nu echt een zere arm heeft, maar het motorrijden laat ik niet schieten door dit en mijn rug..)
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een witte Silverwing. Maar nu vooral rijd op een paarse GL1500span Harry.