Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   

Onderdelenbeurs!

Schrijver coenox

Voorzitter 
#1 | Geplaatst: 19 april 2012 16:01 
Niet vergeten, as. zondag is weer onze onderdelenbeurs! We hopen dat er ook flink wat mensen komen die hun spullen komen aanbieden.

Het jaarlijkse ritueel vind ook dit jaar weer plaats in Veghel bij Abemec.
Op deze ruime locatie kan ieder die nog spullen over heeft of juist nog wat onderdelen zoekt terecht. Iedereen is van harte welkom al is het maar voor de gezelligheid.
Dit jaar hebben wij weer een loterij met leuke prijzen net als vorig jaar. Iets wat wij er graag inhouden.
Om weer eens gezellig bij te kletsen en de motor weer zomer klaar te maken nodigen wij jullie komende zondag uit bij:

Abemec Veghel
Pater van den Elsenlaan 4
5462 GG Veghel
10:00 uur – 11:00 uur Opbouw door de aanbieders
11:00 uur – 14:30 uur Beurs
14:30 uur Afbouwen en nazit

Er is natuurlijk weer koffie en thee met een koekje erbij. Je lunch moet je wel zelf meenemen.

Graag tot zondag!
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver chantal

Bestuur 
#2 | Geplaatst: 19 april 2012 16:20 
werner en ik zien jullie zowieso zondag op de onderdelen beurs. alleen zonder onderdelen denk ik.

groetjes chantal (die opzoek moet naar lamporen voor mn custom)

Schrijver udent

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 19 april 2012 23:58 
ik heb nog een mooie zwarte leren jas. maat L en en schitterende leren broek met veters aan de zijkant, als nieuw. waterdicht, heb ik al getest.
Gr Theo.
theo cx ds

Schrijver chantal

Bestuur 
#4 | Geplaatst: 20 april 2012 13:40 
ooo gaaf zo'n broek. weet alleen niet of ik hem zal passen, en zoja of ik hem kan betalen want dat is afhankelijk wat je er voor vraagt. maar als je komt, neem maar mee en dan kijken we of ik of iemand anders hem wilt. leren jas heb ik al een....nouja die van werner

groetjes chantal (die een andere leren broek nodig heeft want oude is versleten)

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 20 april 2012 18:59 
Ik kan helaas niet aanwezig zijn op de onderdelendag. Wel heb ik hier nog een Polaris kuip met lowers (in slechte staat en excl. montagebeugels) liggen.

Is daar nog belangstelling voor? Want dan zou ik kunnen proberen om hem via via op de Onderdelendag te krijgen.

LINK
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2024
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Onderdelenbeurs!

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven