Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   

Goed adres en een mooie omgeving: de Harz (D)

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 2 mei 2012 09:06 
Afgelopen weekend was het weer tijd om de Harz te bezoeken samen met een paar van mijn collega's, de vrouwen en nog een paar vrienden! De Harz ligt tegen de oost Duitse grens aan, heeft veel bochtige wegen en heeft hoogte verschillen tussen 200 en 850 meter. Het is 450km hier vandaan en het is er prachtig! We hebben veel gereden en hadden schitterend weer.

Het adres is waar wij waren is hausgeorgenhoehe in Wildemann. Theo en Isabel ontvangen je vriendelijk en gastvrij.

Veel vakantie plezier!

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver sieds

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 2 mei 2012 11:06 
Altijd goed om te weten Erik.
Ben daar nog noit geweest.
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'
'Leaver dea as slaef'

Schrijver coenox

Voorzitter 
#3 | Geplaatst: 2 mei 2012 13:28 
Hoeveel kilometer is dat vanuit Nederland?
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver sieds

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 2 mei 2012 16:32 
Erik1
undefined:
Het is 450km hier vandaan

CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'
'Leaver dea as slaef'

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 2 mei 2012 16:32 
Heey Coen,

Zoals ik al schreef, het is hier ongeveer 450km vandaan. Volgens Google Maps is het 472km vanuit Linschoten

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver Marcel Gosselink

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 2 mei 2012 18:04 
Ik ga komend weekend naar de Harz voor het jaarlijkse tripje met 5 motorvrienden. We hebben een huis in het plaatsje Zorge. De afgelopen (15!) jaar zijn we vooral naar de Ardennen en N-Frankrijk geweest. Ben erg benieuwd. Alleen zijn de weersvooruitzichten helaas erg slecht. Ik zal bij thuiskomst een kort verslagje schrijven van mijn ervaringen.

Groet, Marcel
Wat is CX rijden toch heerlijk...vooral na weer eens een paar uurtjes sleutelen :-))

Schrijver coenox

Voorzitter 
#7 | Geplaatst: 3 mei 2012 09:22 
@Erik1

Dûh... dom van mij. Niet goed gelezen, je had de afstand er inderdaad bij gezet.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Goed adres en een mooie omgeving: de Harz (D)

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven