Ik was, samen met Kaithlyn, namens Coen en Stephanie, ook Hans en consorten aan het uitzwaaien en een stukje tot aan Wageningen mee gereden.
We waren al vroeg onderweg, 8.00 om rond 9.00 uur bij Mike en Maria aan te komen, om niet te laat (niet 9.59 of 10.01 uur) aan te komen en alles te moeten missen.
Hans was zenuwachtig, maar dat is logisch. Poging 3 en nu met clubleden erbij moet het wel lukken.Verder kunnen de thuisblijvers de Santiogo-travellers ook volgen op: sitetriptosantiago.waarbenjij.nu
Dit zal zeker de moeite waard zijn, als onze huis-verslaggever Hans himself ook wat post.
Ik wacht af. Ik ben blij dat ik ook namens Coen en Steffie erbij ben geweest. Deed me goed en zal hen zeker volgen via Waarbenjij.nu site.
Lieke
(die het niet erg vindt dat mijn motor met kenteken en gezicht in beeld herkend staat, in tegen deel.... JiMi mail de foto's maar van mijn mooie grijze Merlijn met kenteken MJ-41-JJ naar lieke.berends@gmail.com) (Geldt ook voor de anderen die in bezit zijn van een mooie foto van Merlijn, wij hebben ook nog wat foto's maar komen overeen met die van JiMi, ook van die rara Kwibus met die helm op...
)
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een witte Silverwing. Maar nu vooral rijd op een paarse GL1500span Harry.