Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   

treffen Denemarken

Schrijver jakob

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 22 mei 2012 21:54 
Heb ik me net online aangemeld voor het Vechta treffen, zodat de papieren rompslomp terplaatse minimaal is, zie ik in de agenda van onze oosterburen dat het treffen in Denemarken ingepland staat op 24 t/m 26 augustus.

[url=www.lurendal.dk.][/vamdrup]

Alhier staat in de agenda het treffen in Denemarken ingepland op 29 aug. t/m 2 september.

Hoe Kan Dat Nou ???

Jakob
V2 vs Twin . Ervaring is kennis die je krijgt, kort nadat je het nodig had.

Schrijver Hans Leenders
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 22 mei 2012 22:16 | Aangepast door: Hans Leenders 
Is dat niet een ander treffen. Zie hier de hele agenda:
http://www.guellepumpe.de/termine.htm
Correctie: de agenda van hierboven & de deense lokatie tonen hetzelfde.
http://www.lurendal.dk/?Udlejnings_kalender
Ik denk dat onze website er naast zit ...
Admin ???
H.F.Leenders

Schrijver coenox

Voorzitter 
#3 | Geplaatst: 22 mei 2012 22:47 
Jan van de Goor houdt de agenda voor ons bij. Ik zal het laten checken/aanpassen. Dank.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Jan
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 22 mei 2012 22:58 
Dank voor de oplettendheid, dat stel ik op prijs. De agenda is aangepast.

Jan

Schrijver cosmar

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 22 mei 2012 23:06 
De Denen hebben de datum resentelijk bijgewerkt. Deze stond eerst 2 weken na SJK in de planning maar is nu dus 1 week na SJK geworden.

Cosmar
een mooie blauwe uit 79, en een vreemde groene uit 97 nu zelfs een gele 650E. Alle stamtafels zijn mij bekend.

Schrijver coenox

Voorzitter 
#6 | Geplaatst: 22 mei 2012 23:14 
Ha Cosmar, dank voor het verlossende woord. Snapte het al niet en mijn Deens blijkt ook
wat slechter dan ik dacht.

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 23 mei 2012 00:04 
Nou Cosmar, dan kom je zeker ook naar Balen, want dat is bij jou om de hoek!
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver sieds

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 23 mei 2012 09:16 
Nou Henk, ik heb gehoord dat Coen en Michael ook naar Balen komen na jouw opmerking.

Coen zegt altijd dat het geld niet op z'n rug groeit en een weekendje Bodensee kost wel erg veel benzine en is ook niet in het belang van de Dutch CX club.
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'
'Leaver dea as slaef'

Schrijver coenox

Voorzitter 
#9 | Geplaatst: 23 mei 2012 14:37 | Aangepast door: coenox 
En waarom is contact met de Duitse, Oostenrijkse en Zwitserse CX-rijders niet in het belang van onze club?

Ik was er eigenlijk vanuit gegaan dat jij de honneurs waarneemt voor me in Balen? Wel op een CX natuurlijk

PS Wat je gehoord hebt klopt niet.

Schrijver Engeltje

Moderator 
#10 | Geplaatst: 23 mei 2012 14:45 
Ik ben dan toch wel eens nieuwsgierig van wie Sieds het gehoord heeft..

Als hij het draadje van Balen erbij pakt, kan hij lezen dat Mike en Coen naar Zwitserland gaan en het juis jammer vinden dat het niet op een ander tijdstip kan..

Want dan was ik ook mee gekomen.. Ik kan niet alleen met twee kids en alles erbij.. Jammer, want ik had als gezin en ook met mijn vaker ergens heen gewild...)

Enne Sieds.. waarom doe jij altijd zo negatief over ons... Ook met de stamtafel waar je zo flauw op gereageerd hebt... Ik kan niet terug vinden dat Coen gezegd heeft dat zijn geld op zijn rug groeit.. deed dat dat maar.... Maak maar geintjes over jezelf maar niet meer over ons.. ik baal hier ontzettend over.. Op de site flauw doen, maar als je ons ziet doe je anders... zo ik moest het even kwijt.

Lieke
(die steeds meer en meer dit forum een mannenaangelegenheid gaat vinden en dat rekening houden met vrouwen die mee willen hier toch niet echt meer geldt..)
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een witte Silverwing. Maar nu vooral rijd op een paarse GL1500span Harry.

Schrijver beinhart

Agendabeheer 
#11 | Geplaatst: 23 mei 2012 14:45 
ja dus denemarken gaat het voor mij dit jaar ook niet worden, dan maar naar de vlaamse toerrit!

groetjes werner (nu eerst de spullen bij elkaar zoeken voor het pinksterweekend)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver Michaelr

Bestuur 
#12 | Geplaatst: 23 mei 2012 18:56 
Sieds...Benzine betaal ik zelf, niet jij, dus ik maak zelf wel uit welk Treffen ik kies.

verder ga ik niet op dit bericht in, want er worden dingen gezegd, dat ik zelf nog geen eens wist.

Idee: CX klaagbus, maardan voor CX/GL rijders.

gr.Mike

Die toch naar Vechta,Wornitz, en Bodensee gaat, en vooral SJK, kost een hoop benzine,maar daar hebben jullie geen pijn aan.
Gl500 (RodeWoerd) GL650 (Puk) CX650E (Lammetje) CX500A
CX500E (Orca)

Schrijver Engeltje

Moderator 
#13 | Geplaatst: 23 mei 2012 20:08 
Thanks Mike

Lieke
(die achter haar broer en man staat omdat zij mogen kiezen waar ze heen willen omdat ik weet dat deze 2 De CX in hart en nieren met zich mee dragen!)
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een witte Silverwing. Maar nu vooral rijd op een paarse GL1500span Harry.

Schrijver Michaelr

Bestuur 
#14 | Geplaatst: 23 mei 2012 21:49 
Michaelr
Gl500 (RodeWoerd) GL650 (Puk) CX650E (Lammetje) CX500A
CX500E (Orca)

Schrijver sieds

Forum Lid 
#15 | Geplaatst: 17 juni 2012 11:04 | Aangepast door: sieds 
undefined:
Ik was er eigenlijk vanuit gegaan dat jij de honneurs waarneemt voor me in Balen? Wel op een CX natuurlijk

Laat ik dat weekend nou een zeilkamp hebben, helaas.
(Er moet ook wat brood op de plank komen)
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'
'Leaver dea as slaef'

Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 treffen Denemarken

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 1 [ Hans ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven