Ik ben dan toch wel eens nieuwsgierig van wie Sieds het gehoord heeft..
Als hij het draadje van Balen erbij pakt, kan hij lezen dat Mike en Coen naar Zwitserland gaan en het juis jammer vinden dat het niet op een ander tijdstip kan..
Want dan was ik ook mee gekomen.. Ik kan niet alleen met twee kids en alles erbij.. Jammer, want ik had als gezin en ook met mijn vaker ergens heen gewild...)
Enne Sieds.. waarom doe jij altijd zo negatief over ons... Ook met de stamtafel waar je zo flauw op gereageerd hebt... Ik kan niet terug vinden dat Coen gezegd heeft dat zijn geld op zijn rug groeit.. deed dat dat maar.... Maak maar geintjes over jezelf maar niet meer over ons.. ik baal hier ontzettend over.. Op de site flauw doen, maar als je ons ziet doe je anders... zo ik moest het even kwijt.
Lieke
(die steeds meer en meer dit forum een mannenaangelegenheid gaat vinden en dat rekening houden met vrouwen die mee willen hier toch niet echt meer geldt..)
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een witte Silverwing. Maar nu vooral rijd op een paarse GL1500span Harry.