Wij zijn ook (allang natuurlijk) weer terug. Heerlijk weekend gehad. Het was weer ouderwets gezellig en het weer was - afgezien van de bui tijdens het opzetten van de tent - prima. Ik vond dat de groep Nederlanders best behoorlijk groot was. We zijn wel eens met meer geweest, maar zeker ook met minder. Het totaal aantal deelnemers was inderdaad minder. Waarschijnlijk door het voetballen (laten we het daar vooral niet meer over hebben) en de weersvoorspellingen.
Voor Lieke en mij was het een generale repetitie voor de vakantie. We reden allebei met aanhanger. Bij haar ging dat prima, maar die van mij slingert nogal. Daar moet nog wat aan gebeuren. Kuip Willem reed achter me en die pieste naar eigen zeggen regelmatig in zijn broek...
De terugweg verliep niet helemaal probleemloos. De motor van Michael wilde regelmatig niet starten. Leek een kapotte dynamo, maar die was al eens vervangen. Gisteren vond Michael de oorzaak: een doorgebrande steker van de dynamo. Inmiddels opgelost.
Michael, Lieke, Willem, Hans en ik zijn gezamelijk teruggereden. Kinder achterop. Zondagavond moe maar voldaan weer terug en inmiddels een beetje bekomen. Hans en Willem nog bedankt voor jullie geduld en uitstekende begeleiding.
En nog een speciaal bedankje aan mijn medetouwtrekteamleden: Ben, Michael en Werner en coach Theo die nog een speciale rol had in het behalen van de overwinning. Tweede keer op rij. Kennelijk kunnen we dat beter dan voetballen....
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison