Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   

terug van vechta

Schrijver chantal

Bestuur 
#1 | Geplaatst: 10 juni 2012 17:36 
we zijn net thuis gekomen vanuit vechta, aangezien ik al met mn been in de press moet is werner alleen alles aan het uitladen. morgen ruim ik het wel op samen met hem. voor mij was het de eerste keer dat ik naar vechta ging, en aangezien jeffrey op sorca en coragio ging passen ben ik niet met de auto met aanhanger geweest maar zelf gereden op de gouwe ouwe.wat was dat een ervaring, voor het eerst zover rijden maar de heenweg is helemaal goed gegaan zonder problemen, ook hebben we het helemaal droog gehouden. helaas waren een aantal anderen goed nat voor ze aankwamen. we hebben de vrijdag behoorlijk wat buien te verduren gehad. maar het was wel heel gezellig ondanks de regen. zaterdag ook een gezellige dag, ook wat moeilijke momenten gehad, vooral met het rijden in een groep was voor mij n behoorlijke stap en door de wind werd het een angstige rit. maar we hebben het gehaald. ook de terugweg is redelijk gegaan.verder een hele leuke dag, erg gezellig. en de heren hebben weer gewonnen met touwtrekken!!!!!. vandaag weer alles in gepakt en naar huis, ben met veel pijn vertrokken en met nog meer pijn door gereden (benen spelen erg op vandaag) maar ben thuis gekomen en heel blij dat ik mee ben gegaan. vond het ontzettend gezellig en volgend jaar zal ik weer bij zijn.

werner zal nog wle een stukje schrijven over hoe hij het vond en een linkje plaatsen als hij de foto's heeft ge-upload.

iedereen bedankt voor het gezellige weekend, en vooral ook degene die met door de moeilijke momenten door hebben geholpen.

groetjes chantal (en een knuffxx voor ieder die me geholpen heeft)

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 10 juni 2012 20:23 
Wij zijn ook weer veilig thuis gekomen! Arie op de MZ, Jan met de Klodder CX en ik met de 50's CX met PAv40 aanhanger. We zijn via Meppen, Emmen en Hoogeveen gereden. Bij Raalte namen wij afscheid van Jan, hij reed daarvandaan richting Deventer en Arie en ik zijn binnendoor over Olst, met de pont naar Welsum en via Apeldoorn terug naar Nijkerk gereden. Al met al was het weer een gezellig weekend! Op naar SJK!!

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 10 juni 2012 21:01 
Ik was er ook, en ben ook weer thuis. Er was regen, er was wind, er was lekker eten en drinken.
Tja, wat was er nog meer? Oh ja Duitsers, die waren er ook. Twee Denen, een Belg, en twee Fransen voor de internationale sfeer van het geheel.
Muziek (smaken verschillen) was er ook, evenals een toerrit. Het touwtrekken heb ik gemist, want er was ook een gillend slaaptekort 's nachts.
Maar er waren minder deelnemens dan voorgaande jaren. Ligt dat aan de verminderde populariteit van de CX? of aan dat potje duurbetaalde ballentrappen?

Harmony,
Hans.
(foto's en verslag .... weer eentje, net klaar met het santiago verslag, kan ik weer beginnen..........
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver udent

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 10 juni 2012 21:04 
Wij Antoon, Joost, Margrit, Ben , Hennie, en ikke weer veilig thuis na een zeer gezellig en leuk weekend, ik heb geen regen gehad!Maar was dan ook iets later in Vechta op vrijdag. Wat hebben we weer veel gelachen, en klets verkocht. Een weekend waar we weer met plezier aan terug kunnen denken.

Gr Theo
theo cx ds

Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 10 juni 2012 21:19 
Ja, ik ben ook weer terug. Beetje laat aangekomen, tentje onder een lantarenpaal en bij wat herrie neergezet....
Volgende keer toch eens beter kijken waar ik ga staan, want nu na weinig slaap ook weer vroeg thuis.
Niet getreurd, toch leuk al de CXers bij elkaar, op naar SJK !

Frans
CX500 Z 1978, zo'n rooie, nu weer met originele voorvork en zonder kuip nog wel B wielen
VT500 E 1983 , leuk maar kenteken door RDW op 20 kW, goed voor A2, liefhebbers?
o ja, donateur ca.2007-2024 💰

Schrijver jakob

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 11 juni 2012 11:50 
Voor de 1ste keer, samen met m`n 12 jarige zoon Jurgen, naar het CX treffen.
wir sind sehr viel neue (internationale) Freunde reicher.
Freunden, die in jeder Hinsicht, lieber geben als nehmen.

Dank allen, voor het gezellig samen zijn.
V2 vs Twin . Ervaring is kennis die je krijgt, kort nadat je het nodig had.

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 11 juni 2012 12:03 | Aangepast door: Honkie Tonkie 
Na een gedwongen onderbreking, ja we (Henk en Henk) waren al 800meter onderweg, viel de electra volledig uit. De oorzaak was een , door het noodweer van vrijdag onderweg, volgelopen 12V cigarenaansteker, die kortsluiting veroorzaakte. Om een lang verhaal in te korten, na een halfuurtje zoeken en kijken naar zekeringen kwam de Turboman Beus langs en hielp ons weer op weg. Wat losgeschroef, om te kijken of de stekkers er goed inzaten, maar uiteindelijk bleek dat de hoofdzekering kapot was. Hadden wij al nagekeken, maar niet gezien dat deze tóch kapot was!
Ik had een hoofdzekering bij me. Daarna reden we via Hoogeveen A28, afslag N50 ging Henk Dijk, via Lelystad en Henk T via A50 naar huis.
Het was een gezellig onderelkaar zijn in Vechta en inderdaad er waren weer minder CXen met berijders aanwezig. Maar tot in de puntjes verzorgd en de muziek viel bij velen in de smaak!

Groetjes Henk
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver coenox

Voorzitter 
#8 | Geplaatst: 12 juni 2012 09:13 
Wij zijn ook (allang natuurlijk) weer terug. Heerlijk weekend gehad. Het was weer ouderwets gezellig en het weer was - afgezien van de bui tijdens het opzetten van de tent - prima. Ik vond dat de groep Nederlanders best behoorlijk groot was. We zijn wel eens met meer geweest, maar zeker ook met minder. Het totaal aantal deelnemers was inderdaad minder. Waarschijnlijk door het voetballen (laten we het daar vooral niet meer over hebben) en de weersvoorspellingen.

Voor Lieke en mij was het een generale repetitie voor de vakantie. We reden allebei met aanhanger. Bij haar ging dat prima, maar die van mij slingert nogal. Daar moet nog wat aan gebeuren. Kuip Willem reed achter me en die pieste naar eigen zeggen regelmatig in zijn broek...

De terugweg verliep niet helemaal probleemloos. De motor van Michael wilde regelmatig niet starten. Leek een kapotte dynamo, maar die was al eens vervangen. Gisteren vond Michael de oorzaak: een doorgebrande steker van de dynamo. Inmiddels opgelost.

Michael, Lieke, Willem, Hans en ik zijn gezamelijk teruggereden. Kinder achterop. Zondagavond moe maar voldaan weer terug en inmiddels een beetje bekomen. Hans en Willem nog bedankt voor jullie geduld en uitstekende begeleiding.

En nog een speciaal bedankje aan mijn medetouwtrekteamleden: Ben, Michael en Werner en coach Theo die nog een speciale rol had in het behalen van de overwinning. Tweede keer op rij. Kennelijk kunnen we dat beter dan voetballen....
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver beinhart

Agendabeheer 
#9 | Geplaatst: 12 juni 2012 11:56 
hallo allemaal,

ik ben natuurlijk ook allang weer thuis, harstikke gezellig gehad! nu tijd voor de foto's

vechta 2012

groetjes werner (1e nachtdienst was zwaar zondag's)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver Michaelr

Bestuur 
#10 | Geplaatst: 12 juni 2012 12:45 
Zie tekst Coen,

Gelukkig is alles weer goedgekomen, en het was weer geweldig gezellig, maar het weer was prima.

Nu op naar Wornitz, SJK en Bodensee.....

groetjes Michael
Gl500 (RodeWoerd) GL650 (Puk) CX650E (Lammetje) CX500A
CX500E (Orca)

Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 terug van vechta

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven