Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   

kleppendekselnogantoe

Schrijver jakob

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 4 aug. 2012 22:26 
Kleppendekselsnogantoe

Na ons te hebben ingeschreven voor de 1ste keer SJK, en hier en daar wat verslagen en foto`s van voorgaande SJK`s te hebben gelezen / bekeken ontstond ook het idee om mee te gaan doen aan de kleppendeksel race.
Nu ben ik een houtworm en geen ijzervreter, dus lassen is een probleem, dit heb ik nog nooit gedaan, maar lijkt mij toch wel erg cruciaal!!
Afgelopen maand hebben we een 4-tal Slowaakse vrienden over de vloer gehad. Steeds werd het idee geopperd samen het ontwerp uit te werken, er was namelijk 1 jongen bij die kon lassen.
Uiteindelijk hebben de Slowaken hun laatste dag dat ze bij ons waren een begin gemaakt, terwijl ik schitterde door afwezigheid. `s avonds was het frame half af, en heb ik in 5 minuten een spoedcursus lassen gehad, en de klus mocht ik zelf verder afmaken.
Zo gezegd zo gedaan, en al zeg ik het zelf, het frame valt niet uit elkaar, en daar gaat het om.
Ben nu met de frame basis klaar, het afwerken en mooi maken en verven moet nu nog gebeuren, maar ik heb nog 2 weken te gaan. ( zie bijgevoegde link voor een foto impressie. )
Wie wil weten hoe het eindresultaat er uit ziet moet maar naar de SJK treffen komen.

URL

Groet`n oet Bavvelt
Jakob
V2 vs Twin . Ervaring is kennis die je krijgt, kort nadat je het nodig had.

Schrijver udent

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 5 aug. 2012 00:15 
knap staaltje van ontwerp Jacob, ik ben benieuwd hoe hij het doet, Gr Theo
theo cx ds

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 5 aug. 2012 10:07 
Jacob een kleine tip maak twee zijwieltjes er bij anders valt de klepdeksel moterfiets om
ziet er veel belovend uit
o.j.
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 5 aug. 2012 19:33 
Heey Jacob,

Het is een geweldig ontwerp!! Erg origineel!! Denk er eens over na om er een zijspan van te maken dan kan hij zeker veilig van de baan naar beneden!!

Succes met het afbouwen!!

Groet Erik. ( Die zijn ontwerp van vorig jaar iets heeft aangepast. )
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver jakob

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 15 aug. 2012 22:01 
Ik heb jullie verteld, en laten zien, het begin van de bouw van de kleppen deksel machine.

voor diegene die niet naar het SJK weekend komen wil ik toch het eind resultaat laten zien.

ik hoop dat hij zijn naam eer aan doet tijdens de race !

Groet`n oet bavvelt
Jakob

URL
V2 vs Twin . Ervaring is kennis die je krijgt, kort nadat je het nodig had.

Schrijver chantal

Bestuur 
#6 | Geplaatst: 15 aug. 2012 22:07 
zo die is erg gaaf. kan bijna niet wachten om hem in het echt te zien. en heel benieuwd hoesnel hij van die helling af gaat.

groetjes chantal (see you on SJK)

Schrijver sieds

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 15 aug. 2012 23:34 
Prachtig Jacob, hoop dat ie het goed doet.

Maar o o die Duitsers hebben zich net ook weer ingeschreven en waren tot nu toe niet te verslaan

We gaan het meemaken
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'
'Leaver dea as slaef'

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 15 aug. 2012 23:39 | Aangepast door: Erik1 
Ho Ho Sieds,

Ik heb ze 2 jaar achter me kunnen houden!! Qua snelheid dan... Ow ja, verleden jaar ook de prijs van de mooiste KDR in de w8 gesleept.... dus....

En dit jaar weer een kans op de snelste!!

Maar ik denk dat Jacob wel met de eer van de mooiste gaat strijken. (Of Werner moet wel heel erg zijn best hebben gedaan )

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 kleppendekselnogantoe

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 6
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven