Kleppendekselsnogantoe
Na ons te hebben ingeschreven voor de 1ste keer SJK, en hier en daar wat verslagen en foto`s van voorgaande SJK`s te hebben gelezen / bekeken ontstond ook het idee om mee te gaan doen aan de kleppendeksel race.
Nu ben ik een houtworm en geen ijzervreter, dus lassen is een probleem, dit heb ik nog nooit gedaan, maar lijkt mij toch wel erg cruciaal!!
Afgelopen maand hebben we een 4-tal Slowaakse vrienden over de vloer gehad. Steeds werd het idee geopperd samen het ontwerp uit te werken, er was namelijk 1 jongen bij die kon lassen.
Uiteindelijk hebben de Slowaken hun laatste dag dat ze bij ons waren een begin gemaakt, terwijl ik schitterde door afwezigheid. `s avonds was het frame half af, en heb ik in 5 minuten een spoedcursus lassen gehad, en de klus mocht ik zelf verder afmaken.
Zo gezegd zo gedaan, en al zeg ik het zelf, het frame valt niet uit elkaar, en daar gaat het om.
Ben nu met de frame basis klaar, het afwerken en mooi maken en verven moet nu nog gebeuren, maar ik heb nog 2 weken te gaan. ( zie bijgevoegde link voor een foto impressie. )
Wie wil weten hoe het eindresultaat er uit ziet moet maar naar de SJK treffen komen.
URLGroet`n oet Bavvelt
Jakob
V2 vs Twin . Ervaring is kennis die je krijgt, kort nadat je het nodig had.