Druk. modderig en gezellig. inderdaad. En aan CX spul heb ik alleen een nette rubber mof voor de cardan meegenomen die in een hoekje tussen de rommel lag. Ze worden zachtjes aan zeldzaam. Niet dat ik nou direct zo'n mof nodig heb, als er iemand verlegen zit om zo'n ding kan die zich even melden.(lange uitvoering voor CX Z/A/B/C , niet de prolink machines, niet de 650s)
Wat ik dan nog meer gekocht heb? Eh, weinig, een steek/ringsleutel 21 waarvoor ik onlangs mis greep in de verzameling, verder deze keer niks.
Wel worden de motoren van de CX leeftijdsgroep zelfs op de beurzen/markten nog steeds goedkoper. Geen CX gezien maar bv wel een Suzuki GS550 4-pitter die er best netjes uitzag, zo te zien ook redelijk kundig aan gesleuteld, vraagprijs 550 Euro. Nog even en dan kan je beter een verse motor kopen dan nieuwe banden op de eigen machine zetten
Ik ga nog even geen motorhandel beginnen, dat is zeker.
Maar 't blijft een leuke beurs,
Frans
CX500 Z 1978, zo'n rooie, nu weer met originele voorvork en zonder kuip nog wel B wielen
VT500 E 1983 , leuk maar kenteken door RDW op 20 kW, goed voor A2, liefhebbers?
o ja, donateur ca.2007-2024 💰