Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   

Motormarkt Hardenberg

Schrijver sieds

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 6 okt. 2012 18:51 | Aangepast door: sieds 
Allemachtig wat is hier een regen gevallen de laatste dagen tot vanmiddag 12 uur en toen brak de zon door

Ik was erg benieuwd naar de motormarkt en het aantal handelaren en bezoekers.
Wat schetst mijn verbazing, het hele buitenterrein stond gewoon vol en best veel bezoekers die 's morgens vooral in de overdekte hal en tent te vinden waren.
Maar wat een drek buiten, soms tot aan de enkels.
Was weer gezellig en wat spulletjes gekocht, ditmaal ledlampen voor mijn aanhanger die nu ook betaalbaar worden.
Ook nog een lasdraad gekocht om aluminium mee te solderen/lassen.

Groeten Sieds
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'
'Leaver dea as slaef'

Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 6 okt. 2012 23:03 
Druk. modderig en gezellig. inderdaad. En aan CX spul heb ik alleen een nette rubber mof voor de cardan meegenomen die in een hoekje tussen de rommel lag. Ze worden zachtjes aan zeldzaam. Niet dat ik nou direct zo'n mof nodig heb, als er iemand verlegen zit om zo'n ding kan die zich even melden.(lange uitvoering voor CX Z/A/B/C , niet de prolink machines, niet de 650s)

Wat ik dan nog meer gekocht heb? Eh, weinig, een steek/ringsleutel 21 waarvoor ik onlangs mis greep in de verzameling, verder deze keer niks.

Wel worden de motoren van de CX leeftijdsgroep zelfs op de beurzen/markten nog steeds goedkoper. Geen CX gezien maar bv wel een Suzuki GS550 4-pitter die er best netjes uitzag, zo te zien ook redelijk kundig aan gesleuteld, vraagprijs 550 Euro. Nog even en dan kan je beter een verse motor kopen dan nieuwe banden op de eigen machine zetten Ik ga nog even geen motorhandel beginnen, dat is zeker.

Maar 't blijft een leuke beurs,

Frans
CX500 Z 1978, zo'n rooie, nu weer met originele voorvork en zonder kuip nog wel B wielen
VT500 E 1983 , leuk maar kenteken door RDW op 20 kW, goed voor A2, liefhebbers?
o ja, donateur ca.2007-2024 💰

Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Motormarkt Hardenberg

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 5
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven