Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   

Terug vd Veluwetoertocht 'HTTT'

Schrijver sieds

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 7 okt. 2012 20:28 | Aangepast door: sieds 
Wat een heerlijke dag, even fris om 9.00 uur, 6 graden, maar verder volop zon en nu eens geen regen voor de verandering.

Met z'n zevenen vertrokken bij McD, heerlijk toeren over de weggetjes en door de bossen.
Hans had de route gecheckt en ook het eerste deel voorgereden.
En toch hadden we er nog een stukje zandweg tussen zitten.
Hoort gewoon bij de Veluwe
Als je hier een route maakt hebt je zomaar een zandweggetje te pakken.

Na de lunch bij Buds moest Hans afhaken voor andere bezigheden en kwam Erik ons vergezellen.

Het was een gezellige en mooie dag en iedereen was weer lekker op tijd thuis.

Bijgaand een paar foto's en zij die er bij waren:

FOTO'S HERFSTTINTENTOERTOCHT

En volgend jaar staat er zeker weer een rit op het programma.
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'
'Leaver dea as slaef'

Schrijver A Koopmans

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 7 okt. 2012 20:47 
heerlijke tocht gereden met lekker weer en leuk gezelschap was om 5 uur weer thuis alles perfect verlopen
dank je wel Sieds en Henk en checker Hans als ik het goed begrepen heb

gr Arnold

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 7 okt. 2012 22:08 
Zo gaat dat op de Veluwe.

Je kunt een rit uitzetten, die nalopen, dan laten controleren, en wat minder goede wegen eruit halen, en als je dan niet nog eens na gaat ter plekke wat de wijzigingen opleveren, dan rij je zomaar toch over een zandweggetje.

De rit was rustig, hoofdzakelijk, en dat is ook de Veluwe, over 60km wegen en weggetjes. Niet dat dat erg was, achteraan, want dan krijg je ook minder 'harmonica effect' te verwerken.

Lunch bij Buds, altijd goed, en na een kort stukje tweede helft op huis aan, om een zoon te assisteren bij werkzaamheden.

Volgend jaar misschien weer een Veluwe-rit door ondergetekende, maar daar moet nog wat aan gewerkt worden.

Harmony,
Hans.
( die er achter kwam dat 'ie al maanden zonder het juiste kentekenbewijs rondreed )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver efm
Gast 
#4 | Geplaatst: 7 okt. 2012 22:10 
Het was voor mij de eerste keer dat ik dit mee maakte. ik vond het gezellig en een leuke dag. Het is voor herhaling vatbaar. Ik wil de heren bedanken. Vr.Gr. Edwin

Schrijver sieds

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 8 okt. 2012 10:05 
[quote=undefined]Harmony,
Hans.
( die er achter kwam dat 'ie al maanden zonder het juiste kentekenbewijs rondreed )[/
quote]

Ik zou de zakken van het oude pak nog maar eens goed nakijken voor je het weggooid.
'Leaver dea as slaef'

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 8 okt. 2012 10:20 
@Sieds

Toen ik in Mei een paar weekjes wegging per CX, heb ik de andere kentekenbewijzen, nl van de auto en de Zwarte Zwerver, veilig opgeborgen in een la. En na terugkomst er natuurlijk nooit meer aan gedacht, tot gisteravond, bij "wegmisbruikers"

Nu heb ik ze weer bij me, of ik nu per CX, auto of CX ga, het juiste kentekenbewijs.

... en nu "back to topic" ....

Harmony,
Hans.
( soms is TV best wel goed om ergens over na te denken, kentekenbewijzen en zo..... )

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 9 okt. 2012 20:11 | Aangepast door: Hansv 
Back to Topic....

Het verslagje is af, er staan ook plaatjes in, maar niet zoveel deze keer.
Het verhaald over de voorbereidingen en de rit zelf, en...... ach, lees het zelf maar in het motorlogboek bij De Zeven van Bud's

Harmony,
Hans.
( weer een verslagje af )

Schrijver sieds

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 9 okt. 2012 20:59 | Aangepast door: sieds 
Mooi verslag Hans

Zo zie je maar, ik had alles de middag voor de stamtafel voorgereden maar het eerste stuk niet omdat op Google earth dit helemaal goed leek te gaan.
Fout, kan dus niet op de Veluwe, alles goed voorrijden ivm de vele zandpaden.

En toch bedankt Hans dat je dat ene zandpad er nog in hebt laten zitten!
Vind ik helemaal bij de Veluwe passen en was goed te rijden en maar 400 meter.

Op het eind, vlak bij Buds keek ik even niet goed op de TomTom en zaten we weer op een zandpad.
Maar Henk gebaarde vanaf zijn motor -doorrijden- maar nu reden we zeker 1 km over een zandweg en kwamen we uit op de Meervelderweg waar ook Buds aan ligt.

Hans bedankt voor je huiswerk en mede dank zij jou is het een mooie dag geworden.

Groeten Sieds die deze route volgend voorjaar nogmaals gaat rijden met 30 -50 Star motoren als LenteTintenToerTocht
'Leaver dea as slaef'

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 9 okt. 2012 23:33 
Mooi verhaal Hans, hopelijk droom je niet van zandweggetjes en zand tussen je tanden en zandtaartjes en zandkastelen.....
Het was ècht Sieds Herfsttintentocht, maar gelukkig heb jij de zandbak er uit kunnen halen, zodat we niet in het zand gesmoord zijn.

Gr. Henk.
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Terug vd Veluwetoertocht 'HTTT'

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven