Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   

Motorzegening

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 26 april 2013 23:18 | Aangepast door: Hansv 
Op Zondag de 28ste April is er te Grubbenvorst, vlak boven Venlo, de jaarlijkse motorzegening.

De een wil wel, de ander niet, allemaal om eigen redenen.

Onvoorziene omstandigheden voorbehouden ben ik daar wel, met mijn eigenste "Rode Rakker".

Nog meer ?

Harmony,
Hans.
( misschien heeft die zegen toch geholpen, op de weg naar SdC.... )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver beinhart

Agendabeheer 
#2 | Geplaatst: 27 april 2013 10:56 
hans,

ik ken er 1 die wil wel; chantal. ik wil ook wel maar heb al andere plannen morge in de buurt van utrecht, of chantal gaat is nogmaar de vraag? want vandaag komt iedereen van de cx club hier taart eten denk ik...

groetjes werner (nu de slagroom-kom uitlikken)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver A Koopmans

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 27 april 2013 12:45 
beinhart ,

morgen in de buurt van Utrecht ??? wat is er waar te doen ????

soms nieuwsgierig

Schrijver coenox

Voorzitter 
#4 | Geplaatst: 27 april 2013 22:59 
Wij (Michael, Maria, Lieke, Kaithlyn en ik) zijn er al vanaf vrijdag. Kampeerweekend aan vast gekoppeld. Met caravan, popup camper en twee Silverwings. We zijn rond een uur of twaalf in het centrum. Wie voor die tijd een bak koffie wil komen halen: http://www.limburgsecamping.nl/

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver beinhart

Agendabeheer 
#5 | Geplaatst: 27 april 2013 23:04 
arnold,

of er iets te doen is weet ik niet, maar het is wel bij highlands waar ook jaarlijks DHR treffen is waar ik ben.

groetjes werner (ledenvergadering van rataplan)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver beinhart

Agendabeheer 
#6 | Geplaatst: 29 april 2013 07:08 
hoe was de motorzegening eigenlijk? druk of rustig, van bekende cx'ers bedoel ik, want druk is het daar elk jaar wel hihi...

groetjes werner (heb m'n eigen pleeborstel)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 29 april 2013 11:41 | Aangepast door: Hansv 
Wat zal ik er van zeggen? Heel wat CX-en gezien waar ik geen gezicht bij kon plaatsen, en een aantal CX-ers die herkenbaar waren, van gezicht of van T-shirt. Iets van 10-12 min of meer bekenden gezien.

Pastoor hield een toespraakje, en Coen, Michael en ik waren met onze CX/GL naar verhouding heel snel bij meneer pastoor in de buurt. Een flink aantal druppels bereikte mijn CX, zodat deze voor dit jaar ook weer gezegend is.

Harmony,
Hans.
( symboliek van het geheel...... )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 29 april 2013 12:37 
Kon niet op tijd mijn vizier sluiten, dus kreeg een behoorlijke kledder kwastwater in mijn gezicht, eigen schuld, dikke bult.....Was daarna gezellig op de camping California voor vertrek naar Apeldoorn.

groeten Henk
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver Engeltje

Moderator 
#9 | Geplaatst: 29 april 2013 13:17 
Ik was wel mee... maar doordat het zulk lekker weer was, ben ik met de honden bij de caravans gebleven. Ik kon de zon goed gebruiken om even tot mezelf te komen.

Coen was samen met Kaithlyn op Merlijn. . Hij is de nieuwerling in ons gezin die aan de beurt was om gezegend te worden.
Het Jonge Ding van Coen is volgend jaar aan de beurt.

Na de zegening zijn Hans en Henk nog even mee teug gekomen voor een bakje koffie. Het was super gezellig.

Lieke
(Die het best gaaf vond dat Coen en Kaithlyn mijn motor lieyen zegenen)
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een witte Silverwing. Maar nu vooral rijd op een paarse GL1500span Harry.

Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Motorzegening

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 1 [ Hans ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven