Twee jaar geleden werd de Veluwerit gereden.
Dit jaar komt er een vervolg.
Een paar andere wegen als de voorgaande keer, maar ik hoop een paar schilderachtige weggetjes te vinden, waar onze motoren rustig toerend langs de feërieke omgeving kunnen glijden, en waar de stillevens van de natuur afgewisseld kunnen worden met een lunch van Bourgondische afmetingen..........
De eerder genoemde feërieke weggetjes zullen aan elkaar geregen worden door wegen met een meer prozaïsch karakter, wat de variatie van wegen zal verhogen en de diversiteit van de route in het algemeen zal doen toenemen.
Dit alles zal plaatsvinden in september, na evenementen als de Kastelenrit, het Zuid-Duitse treffen te Wörnitz, ons eigen SJK en het Deense Treffen, zodat een ieder die daar naar toe wil gaan, dat rustig kan doen, en ook nog tijd over heeft om de motorfiets zo glanzend mogelijk te krijgen voor deze rit.
Zoals het er nu uitziet zal de lengte van de rit ongeveer 110-115 kilometer bedragen, en de duur zal rond de 2:15 uur liggen. Wijzigingen voorbehouden.
Start- en eindpunt liggen, wederom met een verwijzing naar de reeds eerder vermelde voorbehouden wijzigingen, in het Veluwse dorp Otterlo, waar een cafe met ruime parkeer mogelijkheden niet al te ver van een tankstation is gesitueerd, aldus voor mens en machine voldoende bevoorrading garanderend.
LET OP:
Het is mogelijk dat start- en eindpunt verplaatst gaan worden naar Elspeet, dit om de Bourgondische afmetingen van de lunch te kunnen garanderen op een door een aantal tourtochten reeds bekend punt. Binnen kort zal ik de taak op me nemen om door middel van uitgebreide verkenningen andere gelegenheden te onderzoeken. Het is een zware taak, maar iemand moet het doen...........
Aanmelden is niet verplicht, maar het lijkt me leuk om in elk geval een beetje te weten wie er komt.....
Harmony,
Hans.
( wegje naar links, langs de watermolen, en dan..... )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken