Het staat al op de agenda, 28 September, Veluwe rit.
Maar ja, hoe en wat gaat dat worden?
De startplaats is Otterlo, een restaurant of cafe niet al te ver bij het tankstation naast de rotonde vandaan. Niemand kan het excuus hebben dat er geen mogelijkheid was om vooraf te tanken.
Hoenderloo, Beekbergen en Assel zijn een paar van de plaatsen waar het eerste deel van de tocht doorheen komt, om na 50 minuten voor de eerste pauze te stoppen bij het bekende Stamtafel restaurant Bud's, te Nieuw Milligen.
Tijd voor lunch, groepsfoto, en mensen die pas later kunnen aansluiten.
Na de innerlijke mens weer op sterkte te hebben gebracht wordt Garderen aangedaan, en rijden we gedurende 55 minuten via bekende of ook onbekende wegen naar Elspeet, Vierhouten en Gortel, om aan de Zwolseweg te Wenum een thee, koffie, rook of plaspauze te houden, voor elk wat wils dus.
Het laatste stuk voert ons langs Wenum, en Apeldoorn, en dan over een lang stuk weg totaan Bud's, vanwaar we de Heetweg door Kootwijk nemen, en via Welerom bijna 55 minuten later in Otterlo de rit eindigen.
Samenvattend: 3x ong. 50 minuten.
Starttijd: 11:00 in Otterlo
Datum : 28 September
Totale lengte : ong 120 km
Voor CX-rijders en belangstellenden.
Totaal geschatte rij-tijd : 2:40 uur.
Totale tijd ? Hangt van de lunch en thee pauze af, maar je bent al gauw een middagje bezig........
Harmony,
Hans.
( die eindelijk een goede, en werkende route heeft kunnen vinden tussen al die wegen op de Veluwe. )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken