Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   

Stamtafel NH vrijdag a.s.

Schrijver Jottum

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 3 sept. 2013 11:32 
Niet te vergelijken met SJK maar minstens zo gezellig. Napraten over ritten die gemaakt zijn, de vele CX'en die verkocht worden, ignitech of niet? Dit en alles wat maar opkomt is bespreekbaar op de komende stamtafel van Noord Holland.
En... met de weersvoorspelling van nu zou het wel eens terrasweer kunnen worden.
Ijs ijs baby!

Waar?

Café/Restaurant 'de Posthoorn'
Markt 20
1741 BS Schagen
Tel. 0224-212468

Wanneer?

Aanstaande vrijdagavond, aanvang rond 19:30 uur.

Parkeren

En, voor degenen die met de auto komen: parkeren in Schagen is overal, dus ook in het gezellige hart van het stadje, GRATIS
Hoe moeilijk kan het zijn?

Schrijver amsilverwing

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 3 sept. 2013 14:00 
Willem
vrijdag kan ik er niet er bij zijn.

Andre uit den helder
donateur 2022
https://amsilverwing.webnode.nl/

Schrijver Luclubberts

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 3 sept. 2013 20:01 
Helaas Willem ik ben er deze keer ook niet. Ik wordt morgen aan mijn knie geopereerd dus moet ff mijn poot stijf houden.

Degene die weet dat hij niets weet, weet meer dan degene die niet weet dat hij niets weet. I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way. So I stole a bike and asked for forgiveness

Schrijver Jottum

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 6 sept. 2013 22:14 
't Was wel druk....

Stamtafel NH

... zo in m'n eentje!

Schrijver Luclubberts

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 7 sept. 2013 08:28 
Laat geworden zeker. ?!

Degene die weet dat hij niets weet, weet meer dan degene die niet weet dat hij niets weet. I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way. So I stole a bike and asked for forgiveness

Schrijver toto

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 7 sept. 2013 10:40 | Aangepast door: toto 
Tja, ik zit nog een beetje op zee , dus kon ik ook ff niet.
De intentie was er wel maar de gelegenheid niet.
Als ik 't zo lees ben ik niet door velen gemist.
Alleen nog de Savage en de Guzzi

Schrijver Jottum

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 7 sept. 2013 22:32 | Aangepast door: Jottum 
Ach, het was een mooie avond. Lekker op het terras gezeten. Vele wrijftelefoons voorbij zien komen gedragen door uiteenlopende mensen als ware het een swarovski ei, in de matrix kijkend naar een virtuele wereld terwijl de realiteit om hen heen zich aan het voltrekken is. Zelfs een elektrische supercar voorbij zien komen met... jawel een wrijftelefoon er in!
Ja je gaat wat schouwen en mijmeren als je daar zo zit.
Na een hevige discussie met al mijn vrienden was ik net voor donker thuis. Weer eens wat anders.
Volgende keer beter zullen we maar zeggen.

@Toto: Al wat gevangen?

Schrijver Luclubberts

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 8 sept. 2013 00:16 
Non de jue. Het is nogal aangekomen he. Volgende keer ben ik er weer hoor. !! Rustig an he er zijn ergere dingen. !!!!

Schrijver toto

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 8 sept. 2013 08:23 
@Jottum: Mocht ik maar vissen, dan ging de dag ook sneller. Zij boren, ik kijk en registreer wat eruit komt en tot zover was dat 't zo'n beetje. 2x per dag meeting van 3 minuten en af en toe maar eens een rondje lopen om een frisse neus te halen.
Alleen nog de Savage en de Guzzi

Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Stamtafel NH vrijdag a.s.

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven