Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   

Het is er !!

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 22 okt. 2013 23:32 | Aangepast door: Hansv 
Wat, zo vraagt de onwetende zich af, wat is er dat zo belangrijk is dat het luid en duidelijk aangekondigd moet worden? Wat is er?

Is het een nieuwe CX, of een belasting verlaging? Een uitspraak over Zwarte Piet en het Sinterklaas feest misschien? Of is de JSF er eindelijk?

Nee, niets van dit alles.
Is het iets anders dan?

Ja.

Het is het verslag van de Bikkelrit van de afgelopen zaterdag, over de toertocht door het Groene Hart, over de Rebel, over de GL en de CX. En het staat, en dat zal geen verrassing zijn voor velen, op DEZE bladzijde van het nog steeds groeiende motorlogboek.

Veel plezier!

Harmony,
Hans.
( hoop lettertjes.... )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver Tinus 1952

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 22 okt. 2013 23:49 
Puik verslag Hans...Met plezier gelezen...klasse

Gr......Tinus
Honda CX500 1979 en Suzuki Burgman 650 Executive 2008 (Donateur 2024)

Schrijver beinhart

Agendabeheer 
#3 | Geplaatst: 23 okt. 2013 06:21 
snik snik, hij wil 'm niet openen op mijn telefoon. Nu moet ik wachten tot ik vanmiddag weer thuisben...

Groetjes werner (waar zit die knop; vind ik niet leuk)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver beinhart

Agendabeheer 
#4 | Geplaatst: 23 okt. 2013 09:16 
hans,

Nu wilde de telefoon opeens wwer wel jou pagina laden. Mooi geschreven, zoals elke keer weer. 1 puntje ben je vergeten, roy was er ook bij die stond jou ook op te wachten, maar je die is zo klein he...

Mooi vond ik ook dat gert wel heel graag op mijn motor op de foto wilde en dit ook meteen op zijn feestboek pagina zette...

Groetjes werner (heb nu na 't lezen wel zin in een pannekoek)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver chantal

Bestuur 
#5 | Geplaatst: 23 okt. 2013 18:42 
weer heel mooi geschreven hans, ik was erbij en nu leeft alles weer op als ik het lees. heerlijk, kan altijd zo genieten van je verhalen.

xx chantal ( die tot de ochtend vanplan was te komen zoals jij had voorgesteld met auto en aanhanger zodat ik zeker rit zou kunnen rijden maar gelukkig achteraf niet nodig was)

Schrijver Engeltje

Moderator 
#6 | Geplaatst: 24 okt. 2013 10:50 
Dank je Hans!

Super verslag en zoals je al weet... we kunnen niet meer zonder je verhalen...
Het is voor mij ook leuk om de dag weer te beleven.

Lieke
(die voor volgend jaar weer een rit in gedachten heeft).
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een witte Silverwing. Maar nu vooral rijd op een paarse GL1500span Harry.

Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Het is er !!

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven