Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   

AGENDA

Schrijver sieds

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 27 okt. 2013 17:15 | Aangepast door: sieds 
Het is wintertijd, dus maar weer eens wat beurzen bezoeken:
Gisteren: Onderdelenbeurs "Barneveld 90"
Vandaag: Moto Retro Leuven ( te laat )
Jammer, deze grote beurs in België had in september het thema: 50 jaar HONDA in België

8, 9 en 10 November: Big Twin Rosmalen

30 nov. & 1 december: Oldtimerbeurs Flowerdome Eelde

6 ,7 en 8 December: Custombike-show Bad Salzuflen

14 en 15 December: Vehikel Zwolle

11 en 12 januari 2014: Oldtimerbeurs Rosmalen

17, 18 en 19 Januari 2014: de Noordelijke Motorbeurs Groningen

24, 25 en 26 januari 2014: Motor Expo TT Hal Assen

En als laatste en grootste en niet te missen:
20 t/m 23 februari 2014:
MOTORBEURS Utrecht

Bron: agenda Els-Ware
Zo we hoeven ons niet te vervelen
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'
'Leaver dea as slaef'

Schrijver beussie
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 27 okt. 2013 17:42 
en dan niet te vergeten 10November Oldtimershow in de Bun te Westzaan

Schrijver Johnny
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 28 okt. 2013 11:58 
9 & 10 November Oldtimerbeurs in Herselt(tegen Aarschot)
16 November Oldtimerbeurs in Helchteren.
16& 17 November Oldtimerbeurs in Oostmalle.
1 December Oldtimerbeurs in Aarschot.
7 December Oldtimerbeurs in Ranst
6 & 7 Februari2014 Moto Retro Wieze(over caféracers)
22 Februari 2014 Oldtimerbeurs in Schilde.
22 Juni 2014 Oldtimer Bromfietsbeurs in Turnhout(Zevendonk.
Deze zijn allemaal in België.

Schrijver sieds

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 28 okt. 2013 14:58 
'Leaver dea as slaef'

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 28 okt. 2013 17:17 
Beste CX leden, zoals het er nu voor staa zal de silverwingclub niet aanwezig zijn op de motorbeurs UTR.

Reden, de kosten lopen te hoog op, en de vraag is of onze doelgroep er aanwezig is. De CXturbo club staat er ook niet.

Tevens is is er een verandering gaande binnen op de beurs vloer. Herindeling, en verandering van op stelling. Hier door heeft de silverwingclub een afwachtende houding aan genomen, en willen we eerst weten hoe het gaat verlopen.

Op dit moment is 50% grofweg nog niet besproken van de beurs vloer, en als ik kijk wat er het afgelopen jaar stond kan het wel eens een tamme eurs gaan worden.

Ik hoop dat ik ongelijk heb, maar ik denk dat de beurs UTR niet meer zo geschikt is voor de CX / GL

groetjes Marco
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 28 okt. 2013 22:30 | Aangepast door: Hansv 
Nou het toch over agenda's gaat: Onder het kopje 'eerstvolgende evenementen' mis ik de enige, beroemde, over de gehele Veluwe en ver daarbuiten bekende Stamtafel "Veluwe" op de laatste donderdag van de maand , 31 oktober.

Harmony,
Hans.
( gaat er van uit dat er wel stam-getafeld wordt )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver sieds

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 28 okt. 2013 22:38 
Ja, als club kun je maar eenmaal je geld uitgeven.

Ikzelf denk dat het ook niet meer loont.
Prachtig dat je een kopje koffie kunt drinken bij je club, maar al bij al is het dure koffie voor een club.

CXers kunnen de CX club vinden op internet en dat is een veel sterker medium dan een beurs en het is er 365 dagen.

Nee, voor dat geld kunnen we veel beter een bandje inhuren voor SJK en dan is het voor 80 man/vrouw die niet eens op een beurs langskomen.

Keuzes, goede keuze
'Leaver dea as slaef'

Schrijver coenox

Voorzitter 
#8 | Geplaatst: 28 okt. 2013 22:43 
Ik vind een beurs hartstikke leuk en gezellig. Maar - inderdaad - de kosten (geld en tijd van vrijwilligers) wegen niet op tegen de baten. Veel leden/vrijwilligers levert het niet op. Misschien eens om de zoveel tijd, maar zeker niet ieder jaar.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 29 okt. 2013 07:01 
@Coenox. En dat geldt niet alleen voor standhouders, maar ook voor mij als bezoeker van de (Utrechtse) beurs. Ik pas ervoor om 10 Euro (of was het meer?) te moeten betalen aan de entree om binnen iets te "mogen" kopen in een stand. Ik gun een beursorganisator veel, maar ik vind dat ze al genoeg geld krijgen van standhouders. Laat ze maar een schoteltje bij het toilet neerzetten, dan gooi ik daar wel 20 cent in als bijdrage in de kosten v/d hal.

Dus.
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2024
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Schrijver Johnny
Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 29 okt. 2013 10:47 
Ik kan Jimi volledig bijtreden aangaande prijzen voor inkom en staangelden voor standhouders.
Ik ben zondag wel naar de beurs in Leuven geweest.Om uw auto op de parking te zetten verplicht omdat er maar 1 lange oprijlaan naartoe ging 4 euro.Inkom 8 euro.Als ge naar het toilet moest 0.50 eurocent.Had ge geen lunchpakket bij,voor het minste broodje 3 euro wou u nog iets drinken nog eens 2.50 euro.Dit was voor de bezoeker 1 persoon 18 euro.
Wou u als standhouder een plaats van 5 meter koste u dat 30 euro,had u graag tafels om uw waren uit te stallen koste u dat nog eens 30 euro voor 5 meter tafels.Ik kan aannemen dat een grote hal huren nogal wat geld kost maar dit vond ik wat met de haren getrokken.Want er was buiten sieraden,piercings,stickers,helmen,jassen,broeken,petten,nieuwe chinese sleutels en andere prullaria(om de zaal vol te krijgen) weinig te zien.
Volgens mij te duur voor wat er te zien was.

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 29 okt. 2013 17:27 
hardenberg daar in tegen zal wel een optie oor ons als silverwingclub worden. Betaalbaar, en leuk om te doen.
Ook maar voor een dag.
En metbetaalbaar bedoel ik ook zeer betaal baar.

Dan zit groningen er nog aan te komen, en dat is in bespreking binnen de silverwing club.

Tevens kan ik mede delen dat de silverwingclub altijd open staat om samen met de turbo en of cx500 club wat te doen op dit vlak.

Doelen, leden, en motorfiets, het maakt niet uit, het is bijna voor elke club het zelfde, dus gezamelijk uitvoerbaar.

Groetjes marco.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 AGENDA

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven