Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   

Stamtafel NH vrijdag a.s.

Schrijver Jottum

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 3 dec. 2013 16:29 
De stamtafel die geen tripple A status heeft, kunnen we 'm ook niet verliezen. Maar wel eentje die een hoog krediet heeft op gezelligheid.

Wil je er even tussenuit na al het Sinterklaasgeweld? Vrijdagavond is het weer zover. Stamtafel NH.

De laatste stamtafel tot maart waarmee je met je oldtimer kunt showen. Ik weet het wel! Jij ook?

Waar?

Café/Restaurant 'de Posthoorn'
Markt 20
1741 BS Schagen
Tel. 0224-212468

Wanneer?

Aanstaande vrijdagavond, aanvang rond 19:30 uur.

Parkeren

En, voor degenen die met de auto komen: parkeren in Schagen is overal, dus ook in het gezellige hart van het stadje, GRATIS
Hoe moeilijk kan het zijn?

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 3 dec. 2013 16:51 
Mag ik ook met mijn Peugout 1007 naar Schagen komen alvast tot Vrijdag avond
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver Luclubberts

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 3 dec. 2013 19:52 
Ik ben ook van de partij ........ tenminste als ze koffie met appelgebak hebben daar. ?!

Degene die weet dat hij niets weet, weet meer dan degene die niet weet dat hij niets weet. I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way. So I stole a bike and asked for forgiveness

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 3 dec. 2013 22:37 | Aangepast door: Hansv 
Ik zou ook best eens langs willen komen in Schagen, maar het is voor een uurtje of twee toch wel wat overdreven, vanuit Ede.
143 km en 1:40 uur. En dan nog terug ook...... Nee, da's wat veel, zelfs voor een gezellige avond met CX-ers.

Dus helaas, we zien elkaar elders, ooit.......

Harmony,
Hans.
( somewhere....... )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver Teto

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 4 dec. 2013 07:58 
Ja Luc, je krijgt koffie met appeltaart
Triumph Tiger 1050 ABS

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 4 dec. 2013 09:56 
Jongens, ik hoop dat het weer ( regen sneeuw) mee werkt. En dan is Jan de enige die een wijs besluit heeft genomen.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver Luclubberts

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 4 dec. 2013 11:20 | Aangepast door: Luclubberts 
Ik kom ook NIET op de motor, de weersvooruitzichten zijn dermate dat ik twee uurtjes lekker warm in een koekblik ga zitten.
Daarnaast moet ik nog wat spullen meenemen die zich op die manier beter laten verplaatsen.

Degene die weet dat hij niets weet, weet meer dan degene die niet weet dat hij niets weet. I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way. So I stole a bike and asked for forgiveness

Schrijver Teto

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 4 dec. 2013 12:30 
Ik sluit me geheel bij de vorige spreker aan.
Triumph Tiger 1050 ABS

Schrijver toto

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 4 dec. 2013 23:16 
Met een beetje mazzel gaat 't deze keer lukken.
Alleen nog de Savage en de Guzzi

Schrijver Luclubberts

Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 7 dec. 2013 13:30 
Het was weer een heel gezellige bijeenkomst daar in de Schagensche "Eenhoorn" . Leuk om OJ weer eens te zien. ;-

De volgende bijeenkomst in januari ben ik er helaas niet bij. Het is tekort na de jaarwisseling en het weer is bar en boos.

Schrijver Teto

Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 7 dec. 2013 13:45 
Luc,

Het is so simpel.

Triumph Tiger 1050 ABS

Schrijver Luclubberts

Forum Lid 
#12 | Geplaatst: 7 dec. 2013 14:44 
Hahaha ...... ja geweldig he.

Ben toch benieuwd of zoiets niet te maken is.

Schrijver Teto

Forum Lid 
#13 | Geplaatst: 8 dec. 2013 08:29 | Aangepast door: Teto 
Is gewoon te koop Luc.

Triumph Tiger 1050 ABS

Schrijver Luclubberts

Forum Lid 
#14 | Geplaatst: 8 dec. 2013 09:55 | Aangepast door: Luclubberts 
Kopen is te makkelijk Stef. Knutselen is leuker.

Maar hoe zat het ook al weer met die 48 km/h........

Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Stamtafel NH vrijdag a.s.

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 1 [ MAST ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven