Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   

vraagteken bij de stamtafel...

Schrijver beinhart

Agendabeheer 
#1 | Geplaatst: 10 dec. 2013 16:44 
waarom staat er een vraagteken bij de 1e stamtafel in het nieuwe jaar? ja omdat ie misschien niet doorgaat, maar ik heb de nachtdienst en wil er wel naartoe komen om iedereen gelukkig nieuwjaar te wensen maar als hij niet is hoef ik er geen onnodig vrij voor te schrijven...

groetjes werner (en dan nogmaar de vraag of ik vrijkrijg?)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver MAST

Moderator 
#2 | Geplaatst: 10 dec. 2013 19:08 
Werner, misschien omdat het dan 2e kerstdag is?
Marcel. ( Daarom is de stamtafel Veluwe ook een week eerder)
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Jan
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 10 dec. 2013 20:02 | Aangepast door: Jan 
Hoi Werner,

Ik heb er inderdaad een vraagteken bij gezet omdat het op 2 januari is. Als de stamtafel desondanks doorgaat dan haal ik het vraagteken weg. Anders misschien eenmalig een week later? Overigens goed dat je reageert. Dat was ook de bedoeling van het vraagteken.

Zo staan er zelfs twee vraagtekens bij Trefpunt V-Twin de Peel op 26/12. Daar heb ik nog niets over gehoord. Gaat die stamtafel gewoon door op die datum?

Groet,
Jan

Schrijver beinhart

Agendabeheer 
#4 | Geplaatst: 10 dec. 2013 22:39 
marcel en jan,

Misschien eens goed mijn vraag lezen, anders zou ik nu commentaar geven zoals; sinds wanneer valt 2e kerstdag in januari?
mail; beinhart@home.nl

Schrijver Jan
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 10 dec. 2013 22:48 
Werner, op 2e Kerstdag is de stamtafel van Trefpunt V-Twin de Peel gepland. Wellicht een ongelukkige datum voor de stamtafel.
Zo dacht ik dat 2 januari ook niet zo'n goede datum zou zijn zo vlak na 1 januari met al die oliebollen enzo. Maar ik kan me vergissen. Het vraagteken staat er nu niet meer. OK?

Jan

Schrijver beinhart

Agendabeheer 
#6 | Geplaatst: 10 dec. 2013 22:55 
dat maakt mij niks uit jan, mijn vraag is of het wel of niet doorgaat? Want dan kan ik vrijschrijven...
mail; beinhart@home.nl

Schrijver MAST

Moderator 
#7 | Geplaatst: 10 dec. 2013 23:11 
Sorry Werner, die van 2 januari heb ik niet gezien, die past (net) niet op mijn scherm. Ik zag er wel een op 26 dec, met een vraagteken.
Maar dit is nog steeds geen antwoord op je vraag. Wie heeft het antwoord ?
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver sieds

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 11 dec. 2013 00:14 
Gewoon vrij nemen, en dan zie je het wel
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'
'Leaver dea as slaef'

Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 vraagteken bij de stamtafel...

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven