Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   

CX stamtafel Groene Hart

Schrijver coenox

Voorzitter 
#1 | Geplaatst: 13 feb. 2014 13:18 | Aangepast door: coenox 
Volgende week (20 februari) is er weer stamtafel in het Groene Hart. Nu is deze stamtafel klein maar fijn (met uitschieters naar 20 bezoekers) en is het gedurende de winterperiode niet erg druk bezocht. Vandaar het verzoek om het hier even te melden als je van plan bent te komen. Dan weet ik of het doorgaat.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver MAST

Moderator 
#2 | Geplaatst: 13 feb. 2014 13:32 
??? De stamtafel Het Groene Hart is toch pas volgende week? In de agenda staat de 20e!
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver coenox

Voorzitter 
#3 | Geplaatst: 13 feb. 2014 15:37 
Hmmm. Best een beetje dom...

Je hebt gelijk. Ik had eerder deze week contact met een clubllid die het had over misschien langskomen. En toen ben ik iets te voorbarig geweest. Dank voor deze correctie. Ik pas het in het eerste bericht aan.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 14 feb. 2014 08:40 
Het voordeel van deze vergissing is dat iedereen het ruim van tevoren in de eigen Agenda kan zetten, ook degenen die direct naar de 'forum' pagina gaan en de hele agenda (meestal) niet zien.

Harmony,
Hans.
( 'ellek nadeel hep sen voordeel': JC )

JC staat voor Johan Cruijf
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 CX stamtafel Groene Hart

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven