Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   

Villa Löwenherz 17 - 19 oktober

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende »

Schrijver coenox

Voorzitter 
#1 | Geplaatst: 4 juni 2014 11:52 
Er was al eerder een draadje over gestart. Maar ten behoeve van de zichtbaarheid even een nieuwe.

Van 17 tot en met 19 oktober willen we naar Villa Löwenherz, een Duits motorhotel, ongeveer 350 km van Utrecht. In dat weekend is daar het Rauberessen, een soort middeleeuws buffet. We zijn er eerder geweest en het is daar goed toeven met leuke routes in de buurt. We hebben erg veel zin om nog een keer terug te gaan.

Er zijn verschillende overnachtingsmogelijkheden. Ik wil in ieder geval een 8-persoons kamer (Bettenlager/slaapzaal) reserveren. Wij (Lieke, Kaithlyn, Stephanie, Michael en ik) gaan in ieder geval. Sieds en Henk hebben ook belangstelling getoond. Als zij dit bevestigen hebben we nog 1 plek over. Zodra ik deze kamer reserveer moet ik binnen 6 weken de rekening (8 x 52 euro = 416) betalen.

Natuurlijk kunnen er meer mensen mee. Je kunt dan ook zelf boeken. Voor 52 euro heb je twee overnachtingen in een slaapzaal, twee keer avond eten en twee keer ontbijt. Als je liever een 1, 2 of 4 persoonskamer wilt, dan kan dat natuurlijk ook en betaal je meer.

Graag wil ik weten:
- Of je zin hebt om mee te gaan
- Of je bij ons op de slaapzaal wilt (en dus binnenkort ook betaalt). Voordeel is dan dat je plek verzekerd is en dat je weet bij wie je op de zaal ligt.

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 4 juni 2014 12:34 
Wat te doen? Bekend gezelschap, goed eten, stukje motorrijden.....
Schrijf mij maar bij op die slaapzaal.
En neem oordopjes mee. Ik weet niet hoe hard ik snurk.....

Harmony
Hans
( vind zo'n Iphone lastig typen )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 4 juni 2014 12:45 
Natuurlijk ben ik ook van de partij!!!
Heb nieuw rubber onder de motor, hopelijk is het er dan nog niet allemaal af

Groeten Henk
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver coenox

Voorzitter 
#4 | Geplaatst: 4 juni 2014 13:11 
Top! Nog even een bevestiging van Sieds en dan is de zaal vol. Natuurlijk kunnen er meer mensen mee. In dat geval zelf even contact opnemen via postfach@villa-loewenherz.de

Schrijver sieds

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 4 juni 2014 13:44 | Aangepast door: sieds 
Helaas, ik wil graag, maar ik kan niet.
Ik zit te wachten op opname voor mijn hartoperatie, en dat wachten duurt lang.
Had gehoopt op begin juni, wordt nu al juli.
Ik ga uit van 3 tot 6 maanden revalidatie dus dit jaar zal ik over moeten slaan.
Het positieve van het wachten is dat ik waarschijnlijk nog wel naar Vechta kan, als ik mij goed voel.
"Ieder nadeel heb zijn voordeel"
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'
'Leaver dea as slaef'

Schrijver chantal

Bestuur 
#6 | Geplaatst: 4 juni 2014 13:49 
ik zou wel willen maarja dan zit ik nog met werner lijkt me wel erg leuk ookal hou ik niet zo van eten, maar het gezeldschap en uitzicht en gezelligheid en middeleeuwen spreken me wel aan....

Schrijver coenox

Voorzitter 
#7 | Geplaatst: 4 juni 2014 14:10 
Tja, dat is balen Sieds. Eerst maar even goed in de revisie en dan misschien volgend jaar?

Zou wel fijn zijn als je nog naar Vechta kunt.

Schrijver beinhart

Agendabeheer 
#8 | Geplaatst: 5 juni 2014 07:47 
ik lees zo eens de prijzen, maar bij de slaapzalen is helemaal geen douche op de afdeling hahahaha

ja hoor doe ons ook maar op de slaapzaal, moeten we alleen ff oppas regelen voor de hondjes...

groetjes werner (11stedenweekend komt eraan!)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver coenox

Voorzitter 
#9 | Geplaatst: 5 juni 2014 08:39 
Even voor de duidelijkheid Werner: ik regel 1 slaapzaal en daar was nog 1 plek vrij. de andere plaats moet je dus zelf even regelen.

Schrijver beinhart

Agendabeheer 
#10 | Geplaatst: 5 juni 2014 13:09 
coen,

dan moet er voor de duidelijkheid ook het cx-v logootje worden weggehaald bij de evenementen? want boven aanstaat dat alles met het logootje word georganiseerd door de club...

maar dan hier maar de vraag; zijn er nog andere die ook meewillen op een slaapzaal, zodat ie vol komt te liggen met cx'ers?

groetjes werner (11stedentocht nog 3 dagen)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver coenox

Voorzitter 
#11 | Geplaatst: 5 juni 2014 14:12 | Aangepast door: coenox 
Ik zal de tekst in de agenda laten aanpassen, had ik niet eens gezien. Door de club georganiseerd betekent overigens niet dat we alles regelen. Voor Villa Löwenherz spreken we een weekend en de locatie af, verder is het alles zelf regelen.

Ik heb me opgeworpen om de eerste slaapzaal te regelen en de verantwoordelijkheid te nemen voor de betaling ervan. Maar daar houdt het dan wel op. Ik vind het vervelend dat er geen twee plekken zijn, maar daar kan ik verder ook niets aan doen. Gelukkig hebben we nog even en melden zich nog wat meer mensen. Dus ik hoop dat het gewoon lukt. Verder kun je ook individueel een plek in een slaapzaal reserveren, alleen lig je dan met anderen in een zaal. Ik heb het in dit geval zo gedaan omdat ik het fijn vind als ik mijn drie mooie meiden een beetje in de gaten kan houden

Schrijver sieds

Forum Lid 
#12 | Geplaatst: 5 juni 2014 15:30 
In de agenda staat dit er al langer bij:

"Dit is een evenement waarbij je in principe alles zelf regelt, we spreken alleen de datum en de plaats af. Reserveren doet ieder in principe zelf"
'Leaver dea as slaef'

Schrijver MAST

Moderator 
#13 | Geplaatst: 5 juni 2014 16:11 | Aangepast door: MAST 
Het lijkt me ook wel leuk om eens mee te gaan die kant op. Ik moet wel even een slag om de arm houden, en in mijn agenda thuis kijken of ik mee kan.
Marcel.
Edit: op vrijdagochtend weg wordt lastig voor mij. Dan blijft er weinig tijd over. Een weekend later had beter uitgekomen.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver sieds

Forum Lid 
#14 | Geplaatst: 17 okt. 2014 09:54 
Vandaag vertrokken, een bonte stoet richting Beverungen Dld naar Villa Löwenherz zum Räuberessen.
Wonderbaarlijk mooi weer daar, 21/22 graden! en droog.
Dames en heren gedraag je, Räuberessen impliceert zelfs dat je met eten zou mogen gooien
We zien vast een verslag van Hans.
Mooi weekend allemaal, misschien ben ik volgend jaar ook van de partij.
'Leaver dea as slaef'

Schrijver borisz
Forum Lid 
#15 | Geplaatst: 17 okt. 2014 12:10 
Veel plezier daar. Helaas roept den arbeid, misschien volgend jaar meer geluk!!
Wie later remt is langer snel!

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende » 
Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Villa Löwenherz 17 - 19 oktober

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven