Er was al eerder een
draadje over gestart. Maar ten behoeve van de zichtbaarheid even een nieuwe.
Van 17 tot en met 19 oktober willen we naar
Villa Löwenherz, een Duits motorhotel, ongeveer 350 km van Utrecht. In dat weekend is daar het Rauberessen, een soort middeleeuws buffet. We zijn er eerder geweest en het is daar goed toeven met leuke routes in de buurt. We hebben erg veel zin om nog een keer terug te gaan.
Er zijn verschillende overnachtingsmogelijkheden. Ik wil in ieder geval een 8-persoons kamer (Bettenlager/slaapzaal) reserveren. Wij (Lieke, Kaithlyn, Stephanie, Michael en ik) gaan in ieder geval. Sieds en Henk hebben ook belangstelling getoond. Als zij dit bevestigen hebben we nog 1 plek over. Zodra ik deze kamer reserveer moet ik binnen 6 weken de rekening (8 x 52 euro = 416) betalen.
Natuurlijk kunnen er meer mensen mee. Je kunt dan ook zelf boeken. Voor 52 euro heb je twee overnachtingen in een slaapzaal, twee keer avond eten en twee keer ontbijt. Als je liever een 1, 2 of 4 persoonskamer wilt, dan kan dat natuurlijk ook en betaal je meer.
Graag wil ik weten:
- Of je zin hebt om mee te gaan
- Of je bij ons op de slaapzaal wilt (en dus binnenkort ook betaalt). Voordeel is dan dat je plek verzekerd is en dat je weet bij wie je op de zaal ligt.
Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison